Hetland Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 som sagt så funka ikke admin, men jeg får prøve å resette routeren Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 nei, hjalp ikke i resette routeren jeg trenger ikke å skrive brukaer navn, men bare passord Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 er det jeg som ikke er helt med? Du skal inn på http://192.168.0.1/ <-setup d-link router men du får ikke spørsmål om brukernavn? bare passord? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 ja, får bare spørsmål om passord, Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 har hatt det samme problemet, tror jeg hadde win2k da, tør jeg tippe at du har det samme. det er for så vidt, ikke så farlig. Løsningen på mitt problem var da og logge seg på som det jeg skulle ha som brukernavn, dvs at du logger deg inn som "admin" på datamaskinen din. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 hva mener du med å logge inn som admin? det er bare jeg som har brukerkonto på denne pc'en hvis det er det du mener Lenke til kommentar
bentose Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Han meinar nok å opprette ein brukar "Admin" i windows og logge på windows med denne brukaren. Då vert "Admin" kanskje også brukt som brukarnamn når du prøver å logge på routeren. Sidan du ikkje får spørsmål om brukarnamn på routeren, så brukar den sikkert det same om Windows. Edit: rotueren ==> routeren Endret 11. juli 2004 av bentose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå