Hetland Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 noen som vet hvordan jeg kan få tak i "system passord" til routeren min? ISP er telenor Lenke til kommentar
TeamPro Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tror ikke telenor deler ut passord til routerne sine... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 hvis jeg sier at jeg trenger det for å konfigurere nettverks innstillingene mine da? Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 det pleier å stå i manaler, til router/modem du kan kanskje prøve med "admin" som pleier å være default passord på mange routere sjekk eventuellt på hjemmesiden til produsenten om et finnes noe info der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 trodde ikke at telenor hadde rutere men adsl modem og di er det ikke no nat instilinger i Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 mener at telenor bruker modem med routerfunksjon idag ja Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 mener at telenor bruker modem med routerfunksjon idag ja Ja, men de er det ikke noen passord utover default fra fabrikk. Det jeg tror han er ute etter er og gjøre om et eldre modem som er låst som brige til og bli en router og dette er sperret. Lenke til kommentar
TeamPro Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg _vet_ det er det.. Telenor-modema er PPOE og bridge-funksjon.. For å sette opp et egendefinert nettverk må man ha en router med brukernavn/passord i mellom.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg _vet_ det er det.. Telenor-modema er PPOE og bridge-funksjon.. For å sette opp et egendefinert nettverk må man ha en router med brukernavn/passord i mellom.. Fra ca mars i år så er speedtouch-modeme til Online satt opp som router, så man trenger bare switch for og dele ut til LAN. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 ja... men vi har sånn føkka trådløst dritt som jeg trenger system passord til for å åpne porter osv. Lenke til kommentar
Froddo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ja...men vi har sånn føkka trådløst dritt som jeg trenger system passord til for å åpne porter osv. føkka trådløst dritt ???? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) ja...men vi har sånn føkka trådløst dritt som jeg trenger system passord til for å åpne porter osv. Du vil inn på en router dere sikkert har kjøpt og satt der selv? Eller et eller annet tilbud fra telenor på trådløst utstyr? Uansett.. login på den har nok ikke telenor forandret noe særlig fra standard fabrikkoppsett så da gjør du følgende.. Les manualen! Endret 10. juli 2004 av dimdal Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) RTFM Endret 10. juli 2004 av mokkel Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 *host hark* det er en d-link boks, og den har vi ikkje fått fra telenor... leste manualen, der sto det at passordet skulle være "admin" prøvde "admin" men d funka ikke Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg regner med at det er en måte sette passordet tilbake til factory default, du får lese litt til i manualen (dette går i allefall på 3com sitt hjemmeutstyr) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Mener du det passordet man logger på routeren med eller det man bruker når man skal sette den opp? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 passordet jeg bruke for å logge inn på routeren, det er ikke admin, og jeg har prøvd med "blank" Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Les manualen! Fyshh ikke bainnes sånn dah. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 passordet jeg bruke for å logge inn på routeren, det er ikke admin, og jeg har prøvd med "blank" Prøvd å spørre D-Link? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 på D-link routerene er Brukernavnet: "Admin" eller "admin" og passordet er: "Admin", "admin" eller "". Prøv det, eller så er det en knapp på baksiden av routeren hvor du kan stikke inn en pinsett eller noe sånt, sånn at routeren blir satt tilbake til fabrikk instillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå