Gå til innhold

Hvordan ville din drømme mobil vært?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utseendet måtte vært som enten E700 ( i sølv! ), X700 eller V600. Den skulle hatt stereo mp3, symbian os, lang batteritid, utrolig klar og fin skjerm med mange pixler og farger. Det skulle vært mulighet for CF minnekort ( siden jeg har et på 512 mb :p )Den skulle vært skikkelig bra/lett å skrive sms med, mms funskjonen skulle vært bra og jeg ville absolutt ikke hatt noe brusmaskin elelr hus eller hva dere putter i mobilene deres, tenk på størresen til en brusmaskin da :wow:

Min mobil skal være liten og derfor vil jeg heller ikke ha optisk zoom men nøyer meg med digital zoom. Bildene skal bli tatt i noen mp selvfølgelig :yes:

Kort fortalt skal den være liten med masse funksjoner :thumbs:

Lenke til kommentar

En mobil med samme design som Siemens SL55, like mange funksjoner som de asiatiske flaggskipene og hologram istedenfor skjerm..det hadde vøri noko det.

Et oksygendrevet batteri hadde vel heller ikke vært å forakte.

Lenke til kommentar

...og dersom bokstavkombinasjonen "koz" eller "klemz" blir tastet inn rett før man velger å sende meldingen eksploderer telefonen som en Nokia med uorginalt batteri.

Er du helt gal eller?? :dontgetit: da hadde du jo sprengt alle de søte små fjortissene :cry:

Endret av zlinky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...