yojimbo Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg har hørt mye dritt om the getaway. så prøvde jeg det selv , og likte det kjempegodt , skjønte ikke hvorfor det ble slaktet av mange anmeldere. anmelderne begrunnet slakten med at alt var forklart så dårlig osv. jeg var bare glad til at det endelig var et spill som gikk rett på sak isteden for å kaste bort tid på å forklare ting som en bavian i pillerus ville ha skjønt. så jeg er nysgjerrig på hva andre som har spilt , eller spillet dette spillet mener om saken. og hvis du ville ha gitt et terningkast , hva ville du gitt spillet? jeg tror jeg lander på en femmer.mvh Lenke til kommentar
Traction X Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 helt enig har spilt igjennom det selv konge spill spør du meg helt klart terning kast 5 Lenke til kommentar
Magus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Spillet er ikke så verst, men det er utrolig irriterende å måtte starte helt på nytt på en mission hvis man døde. Ble ganske frustrerende etterhvert. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 helt uenig har ikke spilt igjennom det selv ukongelig spill spør du meg helt klart terning kast 2 Har gitt deg min vri Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Merkelig nok må jeg nok en gang støtte Fanta Boy her altså. Har riktignok bare prøvd en demo av spillet, men jeg må si det skuffet meg. Sammenligner du det med fks. GTA, så er det ingenting. Synes egentlig the getaway var bare irriterende jeg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Synes spillet er ganske kult egentlig.Fengende historie,godt gameplay og bra grafikk til å være PS2.Men styringa kunne vært mye bedre og et kart kunne vært fint.Litt vanskelig spill,kipt å måtte begynne mission på nytt om man dør.Håper de klarer å bli kvitt det i The Getaway 2. Terningkast:5 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Jeg synes spillet er veldig bra. Har selv leid det så mage ganger at det heller ville vert lurere å kjøpe det... Men, uansett: Spillet er riktig koseligt, og det minner meg av en eller annen grunn fryktelig om fjorårets sommer... Jeg synes det er helt greit at det ikke er kart i spillet, fordi det er artig når man etterhvert begynner å kjenne byen, men det som er trasig er at politiet enten bare er kvinner/menn (skiftes jo om), og at kameravinkelen er helt på bærtur noen ganger (spesielt når han skal lene seg til en vegg). Ps. Se nøye på introen/videoen helt i starten av spillet - bakfra ser han ut som Mr. Bean :!: Endret 11. juli 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 det spillet er bare grafik og ikke noe innhold. hva slags idioter lager ti minutter lange filmer man ikke kan skru av til vert mision!!! Lenke til kommentar
att Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 det spillet er bare grafik og ikke noe innhold. hva slags idioter lager ti minutter lange filmer man ikke kan skru av til vert mision!!! haha, det er kanskje det dummeste jeg har hørt! Spillet har et vanvittig godt innhold. Historien er kjempe bra laget. Filmene er gode og spennende og se på. Det eneste man kan hakke ned på er at man ikke kan avslutte filmene etter og ha sett dem og at styringen er litt irriterenes. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det er kjedelig og umotiverende å kjøre/gå rundt i byen, så hvis du sikter etter et sånt spill er GTA: VC mye bedre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 det spillet er bare grafik og ikke noe innhold. hva slags idioter lager ti minutter lange filmer man ikke kan skru av til vert mision!!! Litt Offtopic da. Leter du etter spill med null innhold og ingen historie som bare bygger på grafikk er det FarCry (PC). Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Du kan hoppe over "cutscene" med å trykke L3 eller R3 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Syns det er et ganske artig spill. Hyggelig å ta en tur igjennom Londons parker i en gammel Opel Omega. Oppdragene er ganske spennende åsså. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Synes det er bra, men Driv3r er bedre. Det tror jeg de fleste av dere hadde ment også hvis dere ikke hadde så høye forventninger til spillet. Jeg har rundet begge to. Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 å du har rundet begge to ja......å så flink! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Syntes Gameplay var ganske bra ja, Selve grafikken ligner renheten som er i sålene på mine 3 år gamle sko. styringa er forjævlig du venner deg "litt" til den etter et par dager, synsvikelen er noe jævlig også. Terning kast :3. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 styringa er forjævlig du venner deg "litt" til den etter et par dager, synsvikelen er noe jævlig også. Terning kast :3. Lær deg å skriv ordentlig! Hva lærte du egentlig på skolen? Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ikke bli sur. jeg sier bare min mening. ja jeg hadde spillet d virket greit til og begynne med men jeg likte ikke dei grå triste fargene i byen bilene var ikke særlig tøffe,og jeg ble gangske frustrert av og spille d samme missionet om og om i igjen når jeg ikke klarte deg. dette er ikke spillet for meg med så liten tålmodighet jeg gjir spillet 3 av 10. liten ting til det er stygt at man får mer liv av og lene seg til veggen Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ble lei etter en time.... Spillet var en god idè i starten, men ble ganske søppel etter min mening... Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kjøpte spillet for 99,- kr på elkjøp. Synes ikke det var verdt det. Utrolig dårlig på alle måter. Veldig skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå