Gå til innhold

din mening om the getaway

Anbefalte innlegg

jeg har hørt mye dritt om the getaway. så prøvde jeg det selv , og likte det kjempegodt , skjønte ikke hvorfor det ble slaktet av mange anmeldere. anmelderne begrunnet slakten med at alt var forklart så dårlig osv. jeg var bare glad til at det endelig var et spill som gikk rett på sak isteden for å kaste bort tid på å forklare ting som en bavian i pillerus ville ha skjønt. så jeg er nysgjerrig på hva andre som har spilt , eller spillet dette spillet mener om saken. og hvis du ville ha gitt et terningkast , hva ville du gitt spillet? jeg tror jeg lander på en femmer.mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes spillet er ganske kult egentlig.Fengende historie,godt gameplay og bra grafikk til å være PS2.Men styringa kunne vært mye bedre og et kart kunne vært fint.Litt vanskelig spill,kipt å måtte begynne mission på nytt om man dør.Håper de klarer å bli kvitt det i The Getaway 2.

Terningkast:5

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet er veldig bra. Har selv leid det så mage ganger at det heller ville vert lurere å kjøpe det... :cool:

Men, uansett: Spillet er riktig koseligt, og det minner meg av en eller annen grunn fryktelig om fjorårets sommer... ;)

Jeg synes det er helt greit at det ikke er kart i spillet, fordi det er artig når man etterhvert begynner å kjenne byen, men det som er trasig er at politiet enten bare er kvinner/menn (skiftes jo om), og at kameravinkelen er helt på bærtur noen ganger (spesielt når han skal lene seg til en vegg).

Ps. Se nøye på introen/videoen helt i starten av spillet - bakfra ser han ut som Mr. Bean :!:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
det spillet er bare grafik og ikke noe innhold.

hva slags idioter lager ti minutter lange filmer man ikke kan skru av til vert mision!!!

haha, det er kanskje det dummeste jeg har hørt!

Spillet har et vanvittig godt innhold. Historien er kjempe bra laget. Filmene er gode og spennende og se på.

Det eneste man kan hakke ned på er at man ikke kan avslutte filmene etter og ha sett dem og at styringen er litt irriterenes.

Lenke til kommentar
det spillet er bare grafik og ikke noe innhold.

hva slags idioter lager ti minutter lange filmer man ikke kan skru av til vert mision!!!

Litt Offtopic da.

Leter du etter spill med null innhold og ingen historie som bare bygger på grafikk er det FarCry (PC).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ikke bli sur. jeg sier bare min mening.

ja jeg hadde spillet d virket greit til og begynne med men jeg likte ikke dei grå triste fargene i byen bilene var ikke særlig tøffe,og jeg ble gangske frustrert av og spille d samme missionet om og om i igjen når jeg ikke klarte deg.

dette er ikke spillet for meg med så liten tålmodighet ;)

jeg gjir spillet 3 av 10.

liten ting til det er stygt at man får mer liv av og lene seg til veggen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...