-Teddy- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Når pc'en har stått en stund, gjerne når jeg har vært borte fra den i noen timer, så får jeg melding om at jeg har et virus i "D:\System Volume Information\restore_[ogenhelhaugmedtallogbokstaver]" Når jeg senere scanner hele D:\ så finner ikke pc'en noe virus.... Jeg fikk også medlingen "Windows er gjennopprettet fra en Kritisk feil" da jeg skrudde på pc'en i går. Uff..... Jeg bruker "Fix-it 5.0" og kjører Windows XP-pro... Har kommet flere gnager nå at den har funnet viruset, men når jeg senere skal scanne disken så finner den det ikke.... Snodig.... Hjelp? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Prøv denne online virusscan'en: http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jeg har brukt den... Men den finner IKKE viruset Endret 10. juli 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Er ikke helt sikker, men lurer på om den mappen viruset ditt gjemmer seg i er der hvor systemgjenopprettingsfilene blir lagret. Du kan jo prøve å slette innholdet der ved å kjøre diskopprydding under alle programmer > tilbehør > systemverktøy. Når den er ferdig med å kjøre velger du "Andre alternativer", så får du tilbud om å slette alle systemgjenopprettingspunktene unntatt det siste. Dette er som sagt et skudd i blinde, men det skader ikke å prøve... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 mm, sånne ".cpy" virus er kjipe. Fikk masser av de i win ME, der lå de i "C:\_restore\temp" Jeg kan jo sjekke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå