XenZor Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Nydelig!Hva er det dere har i vannet? Det ser jo ut som saft. Det er 5% Zerex Racing Super Coolant. Det blir seende litt anderledes ut med lys i kabinettet. Klikk for støre bilde. Det synes ikke så godt, men slangene ser lilla ut i det blå lyset. XenZor Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nice! Det ser ut som det er røyk inni der Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Nice!Det ser ut som det er røyk inni der Det ser slik ut pga. motivet i vinduet. Her er et bilde av motivet uten lys, før montering av vannkjøling. Klikk for større bilde. Bilder av Bofur sin maskin kommer så snart vi får tatt noen. XenZor Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 bare en ting å si: Helt rått Lenke til kommentar
torsk Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 bare en ting å si: Helt rått JA! Vanvittig stilig. ville gjort noe lignene hadde lommeboka tillat det... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Likte tankene deres sinnsykt godt. Bra jobbet. Kult å se at du er aktiv på ffn også Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Likte tankene deres sinnsykt godt. Bra jobbet. Kult å se at du er aktiv på ffn også He he, kan ikke bare drive med data. XenZor Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nydelig jobbet. Pen utskjæring Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Brukte dere laser eller dremel på tanken Likte den utskjæringa Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vi brukte en vanlig dreibenk for kapping og rørgjenger. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvor fikk du tak i det etch't? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvor fikk du tak i det etch't? Rute fredig etchet ble kjøpt hos ThePcmodshop (aka koolpcmod). De sender ruta som gave så du slipper med stor sansynelighet moms og tollavgifter. Verdt å nevne er at akrylplata en får, er av en kvalitet som overgår lian-li sine plastruter. Med tanke på slitestyrke mot riper. PS! Om du sender de en PM med request om eget motiv tror jeg de fikser det og Så kan du sende det motivet du selv vil ha Edit: Ser ut til at Pcmodshop for tiden er meget redusert for produkter Men jeg har googla litt rundt og kommet over Voyeurmods. De kan en bare sende over det bildet en vil ha laser etchet på ruta De gjør også all slags laser/vannskjæring etter hva du ønsker slik at noe ala det vi har gjort her er fult mulig på bestille gjennom Voyeurmod voyeurmods-laser-etching Review! Som du ser her så koster en laser ecthed image (5400x6000 pixels) som her ca $40 Tror jammen jeg må ha nytt vindu igjen jeg gitt Endret 30. oktober 2004 av Bofur Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hvis dere vil ta den helt ut.. så har jeg en ide til dere Hvis dere vil ha extremt særpreg på kabinettene deres,hvorfor ikke få kabinettet anodisert? Dere kan ta ramma i en farge,og hele utsiden på kabinettet i en annen Har et PC70 kab selv,og vurderte dette til mitt kabinett for noen år siden. Snakka med et firma som holder til i fetsund,som kunne gjøre dette litt "under boret" for 500-1000.- ,men kommer desverre ikke på hva det heter Ihvertfall,de har fargene -> Gull,Blå.Grønn,Rød,Sort,Lilla, muligens flere.. Det går og ann å etse aluminiumen i kaustisk soda,for å få litt mere "hvit" aktik alu farge.. Men skal dere først gå hele veien med dette prosjektet,så syns jeg dette er en god ide Fett prosjekt btw,driver med noe liknende selv nå Update: Tror kansje firmaet het Metall-Service, søk på "metall Fetsund" på gulesider :=) Endret 15. november 2004 av miracl Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hvis dere vil ta den helt ut.. så har jeg en ide til dere Hvis dere vil ha extremt særpreg på kabinettene deres,hvorfor ikke få kabinettet anodisert? Dere kan ta ramma i en farge,og hele utsiden på kabinettet i en annen Snakka med et firma som holder til i fetsund,som kunne gjøre dette litt "under boret" for 500-1000.- ,men kommer desverre ikke på hva det heter Ihvertfall,de har fargene -> Gull,Blå.Grønn,Rød,Sort,Lilla, muligens flere.. Det går og ann å etse aluminiumen i kaustisk soda,for å få litt mere "hvit" aktik alu farge.. Men skal dere først gå hele veien med dette prosjektet,så syns jeg dette er en god ide Update: Tror kansje firmaet het Metall-Service, søk på "metall Fetsund" på gulesider :=) Hey hey takker for forslaget, har vært inne på tanken men har ikke giddi og undersøkt noe spess direkte mot firmaer som gjør slikt, med den bakgrunn at jeg regnet med 1500kr+ og oppover. Må si jeg ble litt frista nå. Har veldig lyst og ta i bruk en overflatebihandlingsmetode kalt ball-burnished. Det koster vel skjorta Anyways aluminiumen blir i hvert fall knallblank Eks: Endret 15. november 2004 av Bofur Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei Lurte på om dere kan måle noe for meg siden dere har Lian Li PC75.. Må få meg vindu på siden,tenkte jeg skal lage det selv,da jeg ikke gidder å betale 600.- for et nytt sidepanel på microplex.. Trenger nøyaktige mål på utskjeringen til orginal vinduet i lian li pc75,altså nøyaktige mål fra ytterkantene på sidekdekslet frem til utskjeringen på alle sider. Blir vel ferdig med mitt pc70 h2o prosjekt i løpet av neste uke/uka etter, må bare lage custom alu front til tanken og kjære ut hull til radiatoren og få restan av vannblokkene,skal poste et bilde når det er ferdig,så kan vi jo sammenligne litt Håper på litt opdatering fra dere snart her og da. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 XenZor: Har du gjort no annet de siste månedene eller? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) XenZor: Har du gjort no annet de siste månedene eller? Tja vi har vel vurdert om vi ikke skulle legge opp delvis med polerte/lakkerte kobber rør mellom Radiator - tank og pumpe + deler av returen fra GPU til radiator. Skulle vel også gjort en liten mod av tankens topplokk for å berdre utluftingen av tanken. Skal høre med XenZor om vi ikke skal oppdatere workloggen Eller så fungerer oppsettene våres som en drøm Northy 2.4@3,3Ghz dønn stabil mem 1:1 ved 1.6v Endret 27. juni 2005 av Bofur Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 *bump* Leste netopp gjennom hele. - sykt bra vindu - genial vanntank - drittfett toppvindu - og ikke minst stillrent Hva kostet herligheten da? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 XenZor: Har du gjort no annet de siste månedene eller? Tja vi har vel vurdert om vi ikke skulle legge opp delvis med polerte/lakkerte kobber rør mellom Radiator - tank og pumpe + deler av returen fra GPU til radiator. Skulle vel også gjort en liten mod av tankens topplokk for å berdre utluftingen av tanken. Skal høre med XenZor om vi ikke skal oppdatere workloggen Eller så fungerer oppsettene våres som en drøm Northy 2.4@3,3Ghz dønn stabil mem 1:1 ved 1.6v 4412292[/snapback] Ca 800kr for Swiftech pumpa hos microplex. Resten av delene for begge pcer kom hele balletten hos DangerDen på 2600 inkl frakt. Hadde cooltechnica hatt den radiatoren vi skulle ha så hadde vi skjøpt hele sulamitten der. Hadde spart 400kr på pumpa og fått 15% på hele sulamitten når en handler for mer en 300$ der Toppen kom på 250 per stk. (Tegnet mønsteret selv i Autodesk Mechanical 02 som sammenhengende polylines, slik at firmaet som laserbrente topplatene ikke trengte mer en noen min i programmering.) Ca 230 kr per Vindu levert med brent etch. Ca 160 kr per tank. 1m langt PMMA rør (ekstrudert plexi[klar plast]) kjøpt hos Astrup as Sum sum så kom the whole shebang på inkl små ting som strips og andre dubbeditter på 4200 kr TIPS Gå sammen med noen og kjøp i fra andre siden av dammen og spar masse +++ få det nyeste og kuleste. utvalget her i Skandinaviske web shops er alt for dårlig. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) *bumpelibump* Lest gjennom nå, ser dritfett ut, spess vinduet! likte det Vanntanken og toppdekslet ble sykt digg Endret 26. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå