jingt Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Spikerklammer TC av plast m/stålspiker. 32-5362 passer denne spikerklemmeren fra clas ohlson til vannkjølinga som slangeklemmer. den var billig, 25kr for 25 stk. Har ikke kjøpt ennå. Er den like bra som plastklemmerne på clas ohlson, for det blir ikke noe fint hvis det begynner å lekke. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Altså denne er jo for å feste ledninger o.l. til for eksempel veggen - ikke for å lage noen skjøt da... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) TC skulle funke bra det til å feste slangene til veggen, som slangeskjøt duger de ikke. Brukes også til å spikre elektrikerrør til skjult el-anlegg. Bare husk å få rett størrelse. Endret 9. juli 2004 av perpyro Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Har lest på forumet her at mange bruker strips som slangeklemmer. Funker det bra?? Finner det ikke på clas ohlson, noen som har en link?? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det funker mykkje betre en ditta ivertfall.!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Det funker mykkje betre en ditta ivertfall.!! ok, bedre enn plastslangeklemmer??Er det noen som har en artikkelnr til clas ohlson sine strips?? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hvorfor clas ohlson da? du får jo kjøpt strips på nermeste bensinstasjon ellers ville ikke jeg brukt strips. kjøp noen skikkelige klemmer http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 du kan få kjøpt slangeklemmere på Biltema om du har det i nærheten. men... De har 2 typer som er relativt aktuelle og er ikke videre dyre. men!!!!! hva i all verden fikk deg til å tenke på klammer som slangeklemmer? man skal ikke fundere over ulike løsninger i påvirket tilstand vet du Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 fant strips på microplex, Strips, 10cm 10 stk. grunnen til at jeg skal kjøpe strips er at jeg har lest på forumet her at strips er bedre enn metallklemmerne, på grunn av at klemmerne kan lage lekasje. Så ser de mye bedre ut og er billigere. 10 stk, for 10kr Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 du kan få kjøpt slangeklemmere på Biltema om du har det i nærheten.men... De har 2 typer som er relativt aktuelle og er ikke videre dyre. men!!!!! hva i all verden fikk deg til å tenke på klammer som slangeklemmer? man skal ikke fundere over ulike løsninger i påvirket tilstand vet du trodde klammer var svensk jeg Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 fant strips på microplex, Strips, 10cm 10 stk. grunnen til at jeg skal kjøpe strips er at jeg har lest på forumet her at strips er bedre enn metallklemmerne, på grunn av at klemmerne kan lage lekasje. Så ser de mye bedre ut og er billigere. 10 stk, for 10kr 10 kr. for 10 strips er IKKE billig! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) er det vanlig pris?? hva er billig da?? men det er i hvertfall billigere en 10 slangeklemmere Endret 9. juli 2004 av illvit Lenke til kommentar
Daron Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvis man bruker silikonslanger, f.eks. Tygon, så er det best med strips eller plastklemmer. Fordi metallklemmer kan stramme hull på slangen.. På PVC så må man bruke metallklemmer fordi du må stramme mye hardere til for å sikre deg at det er tett. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hva er billig da?? 10,- for 100 stk sånn ca... Men det er nå ingen vits å legge seg ned å gråte over microplex stipsene av den grunn! Jeg regner med de fleste av oss står for 10 kroner. (såfremt du skal bestille noe annet i samme slengen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå