Gå til innhold

Apple iPod 3 20 GB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, linken funker ikke og fant heller ikke noe som liknet "the plug" på apple sine sider....

Nei, det virker som om de timer ut disse adressene, men denne virker i alle fall i skrivende stund:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no....10.3.20.1.13.0

"pluggene" heter "Apple In-Ear Headphones" og du finner de under Ipod Accesories på www.apple.com/norwaystore

Esken de kommer i er avbildet ovenfor fjernkontrollen med ørepropper...

De så faktisk litt spennende ut, blir spennende å høre hva du sier.

Lenke til kommentar
De så faktisk litt spennende ut, blir spennende å høre hva du sier.

Gleder meg nesten like mye som da jeg bestilte iPod'en...(ok da - men det ligner litt ;) )

Hvorfor må apple være så trege?

"Your order should ship on or before 29.07.2004

Please allow a further 3-7 days from this date to deliver your order."

Forresten, ang. batterilevetiden som er oppgitt til å være 18 måneder. Jeg for min del har alltid behandlet batteriet på iPod'en min pent, og det lever i beste velgående, nå godt ut i det andre året (ca. 20 måneder tror jeg).

Var i Barcelona og da ladet jeg ikke iPod'en der nede, men batteriet holdt jo hele turen hjem (ca. 3timer og 30minutters flytur en vei), men jeg oppdaterte programvaren og endret på et par spillelister da jeg kom hjem - så jeg kan jo egentlig ikke si hvor mange timer med spilling jeg hadde igjen på batteriet, men det er da i alle fall over 6 timer med musikk på batteriet fremdeles, + en ukes standbytid i Barcelona.

*ut og skyte småspurv med luftgevær mens jeg venter på pluggene og dekslet, evt. kråke med potetkanon* (skrev jeg det? :whistle: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...