Hoax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Har problemer med sus og skurr her, finner ikke noe feil på hverken kablereller innstillinger og skjønner ikke hva det kan være. Når jeg lar alt være kommer det mekanisk støy lyd fra høytalerene. Når jeg scroller opp og ned med musen kommer det en rar lyd. Alle Mic instillinger er Muted. Spiller jeg musikk så kan det skurre litt. Det eneste jeg har med mikrofon er et Webcam, men det er frakoblet. Lydkortet er Soundstorm på Asus hovedkort, bruker 5.1 Logitech surround sett. Edit: Det er IKKE sprengte høytalere Endret 9. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Kan du beskrive den rare lyden litt nærmere? Minner den om "et klikk", og kommer lyden når du passerer et punkt på volumskalaen? Bruker lydkortet/chipen AC97 codec ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 det er rett og slett at pc'en lekker.. det vil si at noe av dataen osm sendes ut fra komponenter tar deg en tur om høytalerne.. den eneste måten å bli kvitt det på er å bytte lydkort.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Det sier rett og slett BZZZZZZZ Skal ikke være feil med noe, virker som elektrisk støy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 ja. og når du scroller eller minizmerer et vindu så endrer lyden seg.. prøv å jorde høytalerne.. kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Vel, Soundstorm-brikka er vel ikke kjent for å være stille av seg. Mine 2 NF7 har slike Ulyder. Skaff deg selv et eget lydkort. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Har vært borti samme lyden flere genger med forskjellig hardware, PC'er og sånnt så det må være no strøm som er på villspor, har ikke en jæ*la jordet veggkontakt i denne leiligheten, hva gjør jeg da? Kjøpe UPS? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har vært borti samme lyden flere genger med forskjellig hardware, PC'er og sånnt så det må være no strøm som er på villspor, har ikke en jæ*la jordet veggkontakt i denne leiligheten, hva gjør jeg da? Kjøpe UPS? jeg hadde jorda kontakter når jeg hadde samme problemet.. den stømmen er intert i pc'en.. prøv å bruk headsett på full guffe å se om du får den samme lyden da.. det burde du få.. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bruk noen kroner på et skikkelig lydkort istede for å bruke et amatørmessig lydkort som er innebygget i hovedkortet Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Brukte Audigy 2 kort for noen dager siden i PC'n me ndet var det samme...Hva skjer når en IC er gåen? Kan det lage ulyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå