Nemesis86 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Noen som vet om bra manga/anime til maks 99kr? Dette gjelder da aller helst dvd Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kjøte Metropolis(2 cd`r) fra cdon for en stund siden... utrolig bra film (100 kr kosta den) Også har jeg kjøpt Akira og Ghost In The Sheel fra plaetkompaniet for 100 stk. og de er også veldig bra. andre bra filmer : Spirited Away Castle In The Sky Ninja Scroll ++ Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Har sett følgende filmer: Ninja Scroll Akira Fist of the north star Ghost in a shell Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det beste ville jo være å laste ned fra nettet. Mange serier/filmer er faktisk lovlig lagt ut på nettet. Hvis du sender meg en PM, kan jeg gi den noen gode sider du kan laste ned fra. Hvis du abselutt innsisterer på å kjøpe det. Så er jo mange av de norske oversatte manga seriene ganske billige når du tenker på sider lesestoff for penga. De norske seriene som er verdt å skjekke ut er: Ranma 1/2 Dragonball og mangamania. Alle disse seriene koster 50kr per bok/blad. Og det er over hundre sider. . Hvis du leter litt på avalon eller outland kan du finne #1 av disse seriene. Der finner du også mange andre serier på engelsk. PS. Manga = japansk tegneserie Anime = japansk tegnefilm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå