Nemesis86 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvordan kan man kopiere lyd fra tv sendinger? Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Ta opp mener du? Du kan jo ta en kabel (phono i begge ender) sette inn på line inn på lydkortet ditt (blå) men det blir drit dårlig lydkvalitet! og du må også ha et program som kan ta det opp da.. Du har feil postet, burde ligge i Film/tv. Endret 9. juli 2004 av Lamo Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ok... unnskyld for at den ligger feil.... Trodde jeg ikke var i Audio Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 har du et godt lydkort trenger det ikke bli "dritdårlig" kvalitet. men kvaliteten blir jo selvsagt ikke bedre en det du får ut av tv'n.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ok... unnskyld for at den ligger feil....Trodde jeg ikke var i Audio Feil og feil... Jeg vil nå si at Film/tv relaterer mest til software og Audio relaterer mer til det du spør om.... Jeg har tatt opp lyd fra tv-sendinger og det blir ikke så ille, må bare huske på og stille inn volumkontrollene på pcn riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå