Svar Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Noen her som har prøvd og kjøpe ting derfra? (www.mac.com) Hvor kommer tingene i fra og må man forvente at moms osv kommer på?? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvis du først har gått inn på den norske delen av siden, skal det stå norske priser med mva under produktene, ved siden av i pund(eller dollar, husker ikke helt). Siden dette er et stort firma med flere butikker også i Norge (tror det er Mac and carry det heter eller noe..), tror jeg ikke det skulle by på noen problemer. Lykke til med kjøpet... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 hummm ja ser det nå. vat er vell det samme som moms? mac and carry har sine egene sider ser jeg, som har norske priser, men de er litt over appel store (http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore) det er denne jeg lurer på, men tatt for hjelpen. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Om man vil kan man også kjøpe hos www.eplehuset.no som faktisk har samme priser som Apple store . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå