pcmannen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Da var viftestyringa kommet, men som sagt, jeg får ikke skjært før etter ferien som varer i to uker. Bilde av viftestyringa under... EDIT: Leif Endret 14. juli 2004 av pcmannen Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Solfilm er sånn du har på et vindu for og "sote" det. (eller kanskje jeg er helt på jordet..) Ikke vet jeg, men det går vel kanskje an å kjøpe ferdig sota plexi ? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Solfilm er sånn du har på et vindu for og "sote" det. (eller kanskje jeg er helt på jordet..) Ikke vet jeg, men det går vel kanskje an å kjøpe ferdig sota plexi ? Ferdig tonete-plexi (sota) kan man få kjøpt. Har sett på den lokale slipen (båt "verksted") acryl i mange forskjellige farger da utenom vanlig blank, men mest oransj og grønn + litt som er svart tonete. Så da må det vell kunne skaffes andre plasser også, men har mest tro at man får svart tonete-acryl hos en glassmester, men det kommer da ann på hvor man bor! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 les denne treaden ( BMP ) der har tabaqui gjort noe av det samme.. og det ble ganske bra.. men han lakkerte kun baksiden hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 viss du lakker den så ser ikke du igjennom da.. når du soter den så ser du igjennom når eventuelle neon lys er på, men når de er av så ser ikke du igjennom.. er utrolig tøft (du kan kjøpe solfilm på biltema og, eller dukan spørre en råner hvor han fikk tak i sotinga ) Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja da var jeg tilbake etter en LANG pause fra denne casemoddinga mi. Hehe.. Dette skyldes vel at hovedkortet og PSU dro et sted hvor det er varmt, så jeg måtte visst bruke pengene på det, men nå er som sagt tilbake. Har fått skjært i døra nå, men er ikke fornøyd. Vet hva jeg skal gjøre med den så den blir bra da Legger ut et bilde av det imorra når jeg har fått skjær litt til. Videre planer er å skjære plass til en 120 mm i toppanelet. Noen andre ideer?? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) ah.. samme kabinett som jeg modder det hvis du sjekker worklogen min så kan du jo se hva du kan gjøre med viftestyringa (link er i signatur) men dette ser ut til å bli bra... kanskje jeg får noen tips herfra som jeg kan bruke EDIT: kom på noe... noen som vet hvordan man skal gå frem med lakk for å få samme resultat som det det er på kabbiset fra før? (altså hvis man skal lakke det igjen.... Endret 4. september 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Da synes jeg det var på tide med en update. Har skjært ferdig sidedøra nå Må minne om at dette er den første casemodn min noensinne.. Neste som skjer er at jeg skal ta vekk det toppanelet som er der, sette på et nytt og skjære et 120 mm viftehull på toppen Updates kommer vettu EDIT: Feil ordformulering.. Endret 5. september 2004 av pcmannen Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 gidder du poste et bilde der vi ser kabinettet? ikke bare lysene.. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det gidder jeg veitu... Til helga blir det kanskje toppanelet som får gjennomgå. Skal skjære et 120mm's hull i det. Så kommer det sota plexiglasset, og da er PC'n klar til nok et LAN... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå