pcmannen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette blir da mitt første casemod noensinne! Har en sidedør til mitt AeroCool S-203 som jeg vil gjøre noe med. Sitter å tegner en skisse nå, og da kom jeg til å tenke på, Worklog.. Jaja.. Håper døra blir kabinettet blir ferdig før jeg drar til syden. Har handla inn stikksag, blader, viftestyring ++ Bilde kommer så snart jeg har finni ut åssen jeg vil ha det Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Det står: "Bilde kommer så foot jeg har finni ut åssen jeg vil ha det" Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 blir sikkert bra, men kanskje finne ut hvordan du skal ha de først, før du lager en "worklog" Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Her kommer bilde av åssen jeg skal ha det.. Skjæringa starter mest sannsynlig imorra, og viftestyring kommer på tirsdag/onsdag. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du bør ta fryse teip over hele side døra og tegne på den, så slepper du eventuelle riper når du kutter! Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Skal kjøpe det imorra.. Dette var bare en skisse. Gleder meg som en unge til viftestyringa og jeg skal begynne å skjære! Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Nå er døra ferdig tegna opp, men bildet ble ikke så bra så jeg legger ut bilde imorra når jeg skal skjære Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ahaaaa... trodde du skreiv her er sidedøra^^ Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ja.. Da var det vel kanskje på tide med en update. (er det bare meg eller er det veldig få som følger dette prosjektet mitt?) Jaja.. ¨ Idag skulle jeg begynne å skjære, men var kanskje ikke helt 100% forbredt. De borra jeg hadde var visst treborr, og ikke stålborr som jeg skulle ha. Da bar det en time seinere bort på "Isenkrammen" som sjappa heter og kjøpe et 5 mm stålborr til 12 kr. Dermed bar det hjem igjen for å skjære, men pokker, jeg hadde visst glemt å kjøpe sagblad til stikksaga. Da måtte jeg ut på Coop Obs Bygg å kjøpe dette. To stk kosta 40 kr eller noe sånn i den gata. Mere giddr jeg ikke idag, men imorra blir det vel litt skjæring (håper jeg). Tenkte også jeg kunne skjære et 80 mm viftehull i toppen for litt bedre gjenomstrømning av lufta. Under her er et bilde av døra som er klar til å parteres (øhhh) Sorry for dårlig bilde (kameraet mitt suger) EDIT: Skriveleif.. Endret 10. juli 2004 av pcmannen Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 husk å pusse kantene på døra etter du har saget den, blir reine mordvåpen hvis ikke du gjør det (jeg kutta meg mens jeg pussa på min :| ) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ser da ok ut det der noen vidre planer etter døren? *Håper det ikke er bare døren* Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har kanskje tenkt til å skjære i toppen også hvis jeg er heldig med sidedøra (er nybegynner), og spraye kabinettet innvendig. Bestilt viftestyring som forhåpentligvis kommer imorra. Hva skal jeg bruke til å pusse kantene? Grov fil? Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jeg brukte grovt sandpapir Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 OK.. Bare fortsett å skrive inn inlegg her, men saga mi er det noe feil med, så jeg må bytte den. Jeg drar på ferie til fredagen, og kommer hjem om to uker, så jeg tror desverre ikke det blir gjort noe før da. Men da skal det jobbes også skal du se... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hva er vitsen med å starte en worklog når man skal på ferie kort tid etter.... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Pure f. Bra ikke Skrue gjør slikt. Det hadde drept folk (meg). Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 har du kjøpt plexiglass? tror det blir vanskelig å tilpasse den til hullet i døra.. jeg anbefaller å legge solfilm på glasset viss du skal ha det, ser utrolig ekslusivt ut Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Diablito2k: Jeg starta worklogen for en stund siden, og var helt sikker på at jeg skulle blir ferdig til ferien, men da tok jeg feil. Sorry [shinobi]: Nei, jeg har ikke kjøpt plexiglass, men har tenkt. Er ikke det bare å kjøpe plexiglass som er litt større en "motivet" så funker vel det fett.. Solfilm? Hva er det?? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Solfilm er sånn du har på et vindu for og "sote" det. (eller kanskje jeg er helt på jordet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå