Gå til innhold

Prosjekt "NoName" *måværetreorditopi*

Anbefalte innlegg

Dette blir da mitt første casemod noensinne!

Har en sidedør til mitt AeroCool S-203 som jeg vil gjøre noe med.

Sitter å tegner en skisse nå, og da kom jeg til å tenke på, Worklog..

Jaja.. Håper døra blir kabinettet blir ferdig før jeg drar til syden.

Har handla inn stikksag, blader, viftestyring ++

Bilde kommer så snart jeg har finni ut åssen jeg vil ha det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.. Da var det vel kanskje på tide med en update. (er det bare meg eller er det veldig få som følger dette prosjektet mitt?) :dontgetit:

Jaja.. ¨

Idag skulle jeg begynne å skjære, men var kanskje ikke helt 100% forbredt. De borra jeg hadde var visst treborr, og ikke stålborr som jeg skulle ha.

Da bar det en time seinere bort på "Isenkrammen" som sjappa heter og kjøpe et 5 mm stålborr til 12 kr. Dermed bar det hjem igjen for å skjære, men pokker, jeg hadde visst glemt å kjøpe sagblad til stikksaga. Da måtte jeg ut på Coop Obs Bygg å kjøpe dette. To stk kosta 40 kr eller noe sånn i den gata. Mere giddr jeg ikke idag, men imorra blir det vel litt skjæring (håper jeg).

Tenkte også jeg kunne skjære et 80 mm viftehull i toppen for litt bedre gjenomstrømning av lufta.

Under her er et bilde av døra som er klar til å parteres (øhhh) :p

klar.jpg

Sorry for dårlig bilde (kameraet mitt suger)

EDIT: Skriveleif..

Endret av pcmannen
Lenke til kommentar

Jeg har kanskje tenkt til å skjære i toppen også hvis jeg er heldig med sidedøra (er nybegynner), og spraye kabinettet innvendig. Bestilt viftestyring som forhåpentligvis kommer imorra.

Hva skal jeg bruke til å pusse kantene? Grov fil?

Lenke til kommentar

OK.. Bare fortsett å skrive inn inlegg her, men saga mi er det noe feil med, så jeg må bytte den. Jeg drar på ferie til fredagen, og kommer hjem om to uker, så jeg tror desverre ikke det blir gjort noe før da. Men da skal det jobbes også skal du se... ;)

Lenke til kommentar

Diablito2k: Jeg starta worklogen for en stund siden, og var helt sikker på at jeg skulle blir ferdig til ferien, men da tok jeg feil. Sorry ;)

[shinobi]: Nei, jeg har ikke kjøpt plexiglass, men har tenkt. Er ikke det bare å kjøpe plexiglass som er litt større en "motivet" så funker vel det fett.. Solfilm? Hva er det?? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...