Gå til innhold

Mobyson og erfaringer?

Anbefalte innlegg

jendor: De to på qxl har han sikkert bestilt av mobyson, mens de andre han reklamerer for på websiden er helt sikkert nummer han ikke bestiller før noen bestiller av han. Med andre ord, hvem som helst kan kjøpe dem fra mobyson.

Mobyson minner en del om Telio. Var vanvittig treg i begynnelsen dem også, og gav absolutt INGEN informasjon til kundene, noe de fremdeles etter 7 måneder ikke gjør (selv om de riktignok har begynt å levere tjenesten).

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fleiper du nå eller...."pingling"???

Artikkelen du linker til gjelder det gamle Mobyson...(se datoen på artikkelen) 3 år gammel.....

Om du ikke fleiper bør du lese kildematerialet ditt litt bedre neste gang....

Vi bør heller konsentrere oss om det dette gjelder. Mobyson av i dag og startpakkene dems......

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
Vi er lover at ALLE bestillinger skal være sendt fra Danmark i dag.

Når Thomas Sandaker sier noe slikt, er da ikke forsinkelsen mye å legge seg opp i.

Han hevder også at det ikke er Mobyson sin feil, men denne leverandøren av sim-kortene.

Informasjonen er en annen ting, og er vel kanskje det eneste som er vettig å legge seg så mye opp i her.

Lenke til kommentar

Jeg har tittet litt på SIM-kort produsenten til Mobyson, og det viser seg at det er ikke bare Mobyson som har hatt problemer med leveransen. Mobyson burde hatt SIM-Kortene før dem gikk i gang med bestilling og hele pakka.

Jeg har foresten avbestilt mitt Mobyson da jeg får NetCom bedrift betalt av jobb, koooselige greier :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har i dag mottatt 4 av 5 bestilte simkort fra Mobyson.

Har hatt god dialog med kundeservice hele veien. Alle simkort skulle være sendt onsdag 07.07 i følge T. Sandaker. Men fra kundeservice fikk jeg tilbakemelding på at de hadde hatt en uventa produksjonsstans på fabrikken i danmark, så de siste korta skulle sendes ut mandagen etter. Nå er det torsdag og jeg har (nesten) alle simkorta mine i min trygge favn.

Bra mobyson!

Få opp mine sider igjen så blir det enda bedre...

Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt SIMkort i dag 15.07. Fikk trøbbel med betaling og aktivering, men etter 2 epost så var alt oppe og gikk. Veldig hyggelig Thale på support i alle fall. Raske og effektive og jeg synes de fortjener å få litt mer forståelse da. De er nye og trenger å få litt tid på seg. De er billige og kan tjente oss i lang tid fremover :-)

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har fått mine sim-kort, endelig så kan jeg ringe billigere. Jeg har selv hatt en del kommunikasjon med Mobyson. Det har tatt veldig kort tid før jeg har fått svar, må berømme Mobyson for dette. Innkjøringsproblemer har alle, men med en slik kommunikasjon og oppfølging så vil Mobyson bli min leverandør veldig lenge. jeg har fått med meg mange over til Mobyson, alle er fornøyde med oppfølgingen. "Den som spør får svar!" At mine sider er nede hos Mobyson ordnet de med en mail og manuell utføring av mine ønsker, veldig bra. Jeg fikk mine sim-kort noen dager senere en jeg håpet på, men Mobyson sa at de skulle sende ut sim-kortene i starten av juli, så jeg mener at dette ikke er noe å klage på. Dermed må jeg ønske Mobyson lykke til! Mindre regning for de fleste av oss!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...