Lurifaksen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) jendor: De to på qxl har han sikkert bestilt av mobyson, mens de andre han reklamerer for på websiden er helt sikkert nummer han ikke bestiller før noen bestiller av han. Med andre ord, hvem som helst kan kjøpe dem fra mobyson. Mobyson minner en del om Telio. Var vanvittig treg i begynnelsen dem også, og gav absolutt INGEN informasjon til kundene, noe de fremdeles etter 7 måneder ikke gjør (selv om de riktignok har begynt å levere tjenesten). Endret 12. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
jendor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 GeeZuZz, hvis du ser de andre numrene han har lagt ut på QXL, så må det vel være slik at han har dem? Who knows.. Lenke til kommentar
pingling Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tele2 overtar kundene til mobiltelefonselskapet Mobyson fra 1. juli. http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...B9B91D764213BC7 Mobyson/Tele2 priser? http://www.tele2.no/go.cfm?id=3424&type=se...i1936i3404i3424 Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Fleiper du nå eller...."pingling"??? Artikkelen du linker til gjelder det gamle Mobyson...(se datoen på artikkelen) 3 år gammel..... Om du ikke fleiper bør du lese kildematerialet ditt litt bedre neste gang.... Vi bør heller konsentrere oss om det dette gjelder. Mobyson av i dag og startpakkene dems...... Endret 12. juli 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Det var ikke noe allikevel Endret 12. juli 2004 av Melchior Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Tilfeldigvis bare brukere av Amobil.no som ikke har fått startpakke? Ingen som kjenner noen som kjenner noen som har fått startpakka her? Synes ting begynner å lukte litt her....... Endret 13. juli 2004 av rikkmund Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tele2 overtar kundene til mobiltelefonselskapet Mobyson fra 1. juli.http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...B9B91D764213BC7 Mobyson/Tele2 priser? http://www.tele2.no/go.cfm?id=3424&type=se...i1936i3404i3424 Bra forsøk. Du lurte et par ser jeg :!: Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Vi er lover at ALLE bestillinger skal være sendt fra Danmark i dag. Når Thomas Sandaker sier noe slikt, er da ikke forsinkelsen så mye å legge seg opp i. Han hevder også at det ikke er Mobyson sin feil, men denne leverandøren av sim-kortene. Informasjonen er en annen ting, og er vel kanskje det eneste som er vettig å legge seg så mye opp i her. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) For de som har dato for portering, så er det kanskje en smule viktig at ting skjer til avtalt tid....? Men så lenge de ikke har SIM-kort, så kan det bli vanskelig........ Endret 13. juli 2004 av jendor Lenke til kommentar
JuB Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Mitt youngtalk abn. går ut om 8 dager. Trenger nytt abn. før 26 juli, er kanskje en risk å ta ved å bestille fra Mobyson... Vurdere heller TalkMore jeg.. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Fælt til syting det var da! Her er det en som har fått simkort! De som prater om og ta sjansen? Det er ingen binding, du betaler ikke simkortet før du får det i posten, og det koster ca 100 lappp!! Mobyson kunne jo ikke noe for det som har skjedd! Ikke vær så strenge, dette er jo et helt nytt firma i Norge! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Mitt youngtalk abn. går ut om 8 dager. Trenger nytt abn. før 26 juli, er kanskje en risk å ta ved å bestille fra Mobyson... Vurdere heller TalkMore jeg.. "Går ut"? Hva mener du? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kanskje litt veldig dårlig formulert det der ja.. Bindingstiden går ut, og jeg er lei av å betale 2.5kr minuttet! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har tittet litt på SIM-kort produsenten til Mobyson, og det viser seg at det er ikke bare Mobyson som har hatt problemer med leveransen. Mobyson burde hatt SIM-Kortene før dem gikk i gang med bestilling og hele pakka. Jeg har foresten avbestilt mitt Mobyson da jeg får NetCom bedrift betalt av jobb, koooselige greier Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) dobbelpost Endret 14. juli 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 JEG HAR FÅTT SIMKORTET Lenke til kommentar
schtein Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg har i dag mottatt 4 av 5 bestilte simkort fra Mobyson. Har hatt god dialog med kundeservice hele veien. Alle simkort skulle være sendt onsdag 07.07 i følge T. Sandaker. Men fra kundeservice fikk jeg tilbakemelding på at de hadde hatt en uventa produksjonsstans på fabrikken i danmark, så de siste korta skulle sendes ut mandagen etter. Nå er det torsdag og jeg har (nesten) alle simkorta mine i min trygge favn. Bra mobyson! Få opp mine sider igjen så blir det enda bedre... Lenke til kommentar
ralex Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg fikk mitt SIMkort i dag 15.07. Fikk trøbbel med betaling og aktivering, men etter 2 epost så var alt oppe og gikk. Veldig hyggelig Thale på support i alle fall. Raske og effektive og jeg synes de fortjener å få litt mer forståelse da. De er nye og trenger å få litt tid på seg. De er billige og kan tjente oss i lang tid fremover :-) Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei! Jeg har fått mine sim-kort, endelig så kan jeg ringe billigere. Jeg har selv hatt en del kommunikasjon med Mobyson. Det har tatt veldig kort tid før jeg har fått svar, må berømme Mobyson for dette. Innkjøringsproblemer har alle, men med en slik kommunikasjon og oppfølging så vil Mobyson bli min leverandør veldig lenge. jeg har fått med meg mange over til Mobyson, alle er fornøyde med oppfølgingen. "Den som spør får svar!" At mine sider er nede hos Mobyson ordnet de med en mail og manuell utføring av mine ønsker, veldig bra. Jeg fikk mine sim-kort noen dager senere en jeg håpet på, men Mobyson sa at de skulle sende ut sim-kortene i starten av juli, så jeg mener at dette ikke er noe å klage på. Dermed må jeg ønske Mobyson lykke til! Mindre regning for de fleste av oss! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har Mobyson gratis mms i helgene? Slik som netcom og telenor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå