rag-fo Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Du mener vel at det er Mobyson som har problemer, ikke sant? Men de er vel kanskje bare nede midlertidig. Noe de fleste er inniblandt.... (Om det ikke er noe mer alvorlig da, he he.) Får ikke håpe det...... for konkurransens skyld...... Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva mener du ?? Sidene til Mobyson funger helt fint når jeg går inn på mobyson.no !! Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, se der ja....nå kom jeg også inn..... Var bare det at "caesar" påsto at Talkmoresidene var nede, uten at jeg fant det riktig. Da jeg så forsøkte meg på Mobysonsidene kom jeg bre til en feilmelding. Ingen stor sak, da de nå fungerer begge to.... Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå virker begge hos meg ihvertfall, men fra kl. 23 til nå har ikke TalkMore funket hos meg. Hadde skjønt det hvis det var noen timer, men dette ble ganske mange synes jeg... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Bare til orientering.... Jeg var inne på Talkmore tidlig i dag?.... Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bare til orientering.... Jeg var inne på Talkmore tidlig i dag?.... Jeg var og sjekket rundt kl 11. funket fortsatt ikke da... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Tiden har gått siden denne tråden ble startet.... og siden jeg ser det så vidt har vært behandlet på en annen tråd her.... så kunne det vært artig å vite hvordan Mobyson nå fungerer (på godt og vond?) Har de gått av seg alle feilene fra begynnelsen osv??? Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har ikke lagt merke til noen problemer de siste månedene.. Jeg er veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har ikke hatt noen problemer siden jeg fikk simkortet i juli De som har hatt problemer har jo også sluppet å betale etableringsavgiften... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg og dama har hatt Mobyson siden første utsending av SIM kort. Og ingen av oss har hatt noen problemer. Eneste problemet var at GPRS datt ut i et par dager, men det skyldtes at NetCom hadde tekniske problemer med et par sender-master her i Trondheim (og siden Mobyson leier nett hos NetCom, så gikk det også selvsagt utover Mobyson kunder). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har hatt null problemer siden starten, alt humper og går her. (Har ikke merket forskjell fra netcom, untatt at det er billigere da) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Merker ingen forskjell ifra da jeg hadde netcom kontant... Untatt at det tar så fryktelig lang tid for å bruke opp pengene mine..... Lenke til kommentar
patPost Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Funker veldig bra for meg! Har hatt mobyson sim i et par måneder nå, og aldri hatt noen problemer. Veldig fornøyd!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Funker fint her også. Et par mindre problemer, men ikke noe jeg klarer å fikse lett hvis jeg bare gidder. Lenke til kommentar
peders2000 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har ikke hatt noen problemer siden jeg fikk simkortet i juli De som har hatt problemer har jo også sluppet å betale etableringsavgiften... Har også bra erfaring med mobyson. Fikk gratis innmelding etter startproblemer. Men mine sider er ikke oppe å går slik de skal. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Fikk min Startpakke i posten NU! men det står ikke non sted at startpakka va gratis!?!?! Tok 9 daga å få den! Endret 13. desember 2004 av mini-map Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Fikk min Startpakke i posten NU! men det står ikke non sted at startpakka va gratis!?!?! Tok 9 daga å få den! Hmm Trodde man skulle betale innmeldingsavgiften samtidig som man fylte på for første gang, men nå som det er gratis så trekker de deg vel ikke..? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hmm Trodde man skulle betale innmeldingsavgiften samtidig som man fylte på for første gang, men nå som det er gratis så trekker de deg vel ikke..? Vanligvis ja, men ikke idesember, det skulle egentli stått i papiran syns æ, ka vis dæm trekk innmeldings-avgifta, da blir æ sur Håpe at dæm ikke gjør det + at dæm skal ha 28,- for aktivering av GPRS unødvendig Endret 13. desember 2004 av mini-map Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hmm Trodde man skulle betale innmeldingsavgiften samtidig som man fylte på for første gang, men nå som det er gratis så trekker de deg vel ikke..? Vanligvis ja, men ikke idesember, det skulle egentli stått i papiran syns æ, ka vis dæm trekk innmeldings-avgifta, da blir æ sur Håpe at dæm ikke gjør det + at dæm skal ha 28,- for aktivering av GPRS unødvendig Regner med at de ser at du har bestilt i desember... Men gebyr for aktivering av GPRS og MMS er også hos TalkMore for 25 kr,- hvis du vurderte begge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå