Gå til innhold

Mobyson og erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er akkurat det samme som telenor som _startet_ oppgraderingen av adsl-linjer 1. april.

Telenor ja, som skulle starte oppgraderingen i april, og være ferdig i slutten av juni. Nå er ny dato slutten av august.

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Er akkurat det samme som telenor som _startet_ oppgraderingen av adsl-linjer 1. april.

Telenor ja, som skulle starte oppgraderingen i april, og være ferdig i slutten av juni. Nå er ny dato slutten av august.

Hmm..var faktisk sikker på at de var ferdige jeg.

Men det var egentlig ikke poenget mitt at mobyson og telenor skulle være like gode osv..var bare ordlyden jeg ville presisere :)

Lenke til kommentar

Mobysons produsent og logistikkpartner på SIM-kort, Exponcard fikk desverre trøbbel i produksjonen i slutten av forrige uke. Det har desverre ført til at en del SIM-kort ble forsinket. Vi er lover at ALLE bestillinger skal være sendt fra Danmark i dag.

Lenke til kommentar
Mobysons produsent og logistikkpartner på SIM-kort, Exponcard fikk desverre trøbbel i produksjonen i slutten av forrige uke. Det har desverre ført til at en del SIM-kort ble forsinket. Vi er lover at ALLE bestillinger skal være sendt fra Danmark i dag.

Det er naturligvis prisverdig at sjefen for et mobilselskap annonserer og forklarer SIM-forsinkelser på Amobils forumsider, men er det ikke mer effektivt å gjøre dette på, eh, Mobysons egne nettsider?

Disse sidene nevner ikke en gang dato for utsendelse av de første SIM-kortene...

Lenke til kommentar

Dette var noen rare meldinger fra Mobyson???

En rar måte å nå kunder.....og hvem har fått sim kort og hvor mange er i så fall operative....

hm....

Bare litt høyttenking....

Man sier at det tydeligvis er noen her som ikke har fått st.pakken, mens andre har fått. Hvor mange har fått?

Hvorfor svarer man et begrenset forum som dette og ikke nevner et ord om det på hjemmesiden.

Noen setninger på hj.siden.....og dermed kunne man brukt tiden på annet enn å svare på e-mail og faks om dette....

eller er det bare noen få som ikke har fått og de leser alle sammen dette forumet?

He,he....må slutte nå, ellers beveger jeg meg over i det paranoide.

Jeg har jo ikke bestilt av Mobyson engang.....heldigvis?

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

"Er det en mulighet for at alt er BS/svindel? Er redd for å bestille =\"

Hvorfor redd for selve bestillingen? Du betaler jo ikke før du mottar

pakka uansett... og da er det en hundrings... ser ikkke helt risikoen

i det akkurat...

Lenke til kommentar

Mobyson virker som useriøst. Startvansker er en ting, men å drive på med beskyldninger om hacking av nummerdatabase uten å bevise det er ufattelig om ikke på kant med loven.

Jeg blir nok aldri kunde hos Mobyson uansett så det spiller egentlig ingen rolle for meg.

Lenke til kommentar

Her på denne siden er det en fyr som selger gullnummer fra Mobyson i stor stil.... hvordan vedkommende har fått tak i alle disse numrene vet jeg ikke... på QXL skriver han at han ikke har SIM-kortene...

Edit: Det virker som om Mobyson sliter i motbakke allerede før de har en eneste aktiv kunde.. mye rot og tull og egentlig ingen informasjon... bare noen tanker, :hmm: ville det ikke være lurt å ha SIM-kortene inne på lager, før man gir tilgang til kundebestilling? Sånn som det er nå, så sitter jo folk og er drittsure og venter på SIM-kort som er bestilt for lenge siden, og sikkert også en god del som venter på portering.. hvordan skal portering skje om de ikke har SIM-kortene engang? :whistle:

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...