apekatten123 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg vetta søren, men de sendes jo fra danmark da.. Tar sikkert litt tid, og hvis dem drar innom tollen osv. Dette vet jeg dah ikke helt sikkert men.. Bare litt høyttenkning.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Er akkurat det samme som telenor som _startet_ oppgraderingen av adsl-linjer 1. april. Telenor ja, som skulle starte oppgraderingen i april, og være ferdig i slutten av juni. Nå er ny dato slutten av august. Endret 11. juli 2004 av jendor Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 vel vet ikke det å sammenligne med telenor er det beste. men de er ett nystartet selskap og trenger litt bedre start enn det her og dette her ser ikke bra ut. telenor får sine kunder uansett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Er akkurat det samme som telenor som _startet_ oppgraderingen av adsl-linjer 1. april. Telenor ja, som skulle starte oppgraderingen i april, og være ferdig i slutten av juni. Nå er ny dato slutten av august. Hmm..var faktisk sikker på at de var ferdige jeg. Men det var egentlig ikke poenget mitt at mobyson og telenor skulle være like gode osv..var bare ordlyden jeg ville presisere Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Noen fler som har fått SIM? Er det en mulighet for at alt er BS/svindel? Er redd for å bestille =\ Lenke til kommentar
sandis Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Mobysons produsent og logistikkpartner på SIM-kort, Exponcard fikk desverre trøbbel i produksjonen i slutten av forrige uke. Det har desverre ført til at en del SIM-kort ble forsinket. Vi er lover at ALLE bestillinger skal være sendt fra Danmark i dag. Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Mobysons produsent og logistikkpartner på SIM-kort, Exponcard fikk desverre trøbbel i produksjonen i slutten av forrige uke. Det har desverre ført til at en del SIM-kort ble forsinket. Vi er lover at ALLE bestillinger skal være sendt fra Danmark i dag. Det er naturligvis prisverdig at sjefen for et mobilselskap annonserer og forklarer SIM-forsinkelser på Amobils forumsider, men er det ikke mer effektivt å gjøre dette på, eh, Mobysons egne nettsider? Disse sidene nevner ikke en gang dato for utsendelse av de første SIM-kortene... Lenke til kommentar
sandis Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Da dette ikke er en forsinkelse som gjelder på langt nær alle, men tydeligvis noen av de som bruker dette forumet, la jeg inn en melding om dette her. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Men er det faktisk noen her inne, som har bestilt, som har mottatt SIM-kort? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 og er ikke dette forumet representativt for Norge? Hvis en stor del av kundene deres ikke har mottatt kortet er det vel på tide å gjøre noe med det? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Dette var noen rare meldinger fra Mobyson??? En rar måte å nå kunder.....og hvem har fått sim kort og hvor mange er i så fall operative.... hm.... Bare litt høyttenking.... Man sier at det tydeligvis er noen her som ikke har fått st.pakken, mens andre har fått. Hvor mange har fått? Hvorfor svarer man et begrenset forum som dette og ikke nevner et ord om det på hjemmesiden. Noen setninger på hj.siden.....og dermed kunne man brukt tiden på annet enn å svare på e-mail og faks om dette.... eller er det bare noen få som ikke har fått og de leser alle sammen dette forumet? He,he....må slutte nå, ellers beveger jeg meg over i det paranoide. Jeg har jo ikke bestilt av Mobyson engang.....heldigvis? Endret 12. juli 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har jo ikke bestilt av Mobyson engang.....heldigvis? Tenker det samme, får nok klare meg noen dager til uten mobil *venter spent på å se om dette er gode saker* Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Sjekk: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=3504 Kan de som har mottatt SIM være snill å poste her? Takk! (Hvis dette er seriøst bestiller jeg oxo ) Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 "Er det en mulighet for at alt er BS/svindel? Er redd for å bestille =\" Hvorfor redd for selve bestillingen? Du betaler jo ikke før du mottar pakka uansett... og da er det en hundrings... ser ikkke helt risikoen i det akkurat... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg går ut ifra at startpakken min er i posten før abonnementet overføres fra det gamle til Mobyson. Dette skjer på fredag i mitt tilfelle. Er det ikke i posten da begynner jeg å lure.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 juks og bedrag hele greia! det finnes ikke noe Mobyson Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Bedrag? Til hvilket formål? Har ingen fått kort, har ikke mobyson fått noe penger heller akkurat Så hva er vitsen? Bare for gøy? Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Mobyson virker som useriøst. Startvansker er en ting, men å drive på med beskyldninger om hacking av nummerdatabase uten å bevise det er ufattelig om ikke på kant med loven. Jeg blir nok aldri kunde hos Mobyson uansett så det spiller egentlig ingen rolle for meg. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Her på denne siden er det en fyr som selger gullnummer fra Mobyson i stor stil.... hvordan vedkommende har fått tak i alle disse numrene vet jeg ikke... på QXL skriver han at han ikke har SIM-kortene... Edit: Det virker som om Mobyson sliter i motbakke allerede før de har en eneste aktiv kunde.. mye rot og tull og egentlig ingen informasjon... bare noen tanker, ville det ikke være lurt å ha SIM-kortene inne på lager, før man gir tilgang til kundebestilling? Sånn som det er nå, så sitter jo folk og er drittsure og venter på SIM-kort som er bestilt for lenge siden, og sikkert også en god del som venter på portering.. hvordan skal portering skje om de ikke har SIM-kortene engang? Endret 12. juli 2004 av jendor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå