Gå til innhold

Mobyson og erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har jeg byttet fra Mobyson til Talkmore også...

har portering om ca 2-3uker ;)

Ja da kan du glede deg. :w00t:

Jeg bestilte nytt nr og det tok kun 3 dager , så hadde jeg nytt sinkort fra talkmore.

De er utrolig raske i forhold til visse andre........

Har " mine sider" som fungerer også de. Ikke værst!!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
da har jeg byttet fra Mobyson til Talkmore også...

har portering om ca 2-3uker ;)

Ja da kan du glede deg. :w00t:

Jeg bestilte nytt nr og det tok kun 3 dager , så hadde jeg nytt simkort fra talkmore.

De er utrolig raske i forhold til visse andre........

Har " mine sider" som fungerer også de. Ikke værst!!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har hatt Mobyson siden begynnelsen av juli, og alt har egentlig vært fryd og gammen siden det. Bestilte nytt nr (tenkte egentlig å portere gamlenummeret, men siden jeg fant et gratis gullnummer, ble det nytt nr). Fikk SIM-kort etter noen få dager. Betalte så inn 298 kr via nettbank (98 kr for oppretting + 200 kr på kontoen), og alt (inkl de 98 kronene) ble satt inn på ringekontoen i løpet av 3 dager. Sendte mail om MMS/GPRS, fikk mail tilbake innen få timer, og GPRS fungerte med en gang.

 

Siden har alt fungert fint. Har fylt opp kontoen med VISA, og det har fungert fint. Det hadde selvsagt vært en fordel om "mine sider" hadde fungert, men foreløpig har jeg ikke savnet dem noe særlig.

Lenke til kommentar
da har jeg byttet fra Mobyson til Talkmore også...

har portering om ca 2-3uker ;)

Ja da kan du glede deg. :w00t:

Jeg bestilte nytt nr og det tok kun 3 dager , så hadde jeg nytt simkort fra talkmore.

De er utrolig raske i forhold til visse andre........

Har " mine sider" som fungerer også de. Ikke værst!!!!! :thumbup:

Nei, det er ikke verst!!! Det er nok ikke så mange andre som får logget seg inn på "Dine Sider". Den er ennå mygla, og man får opp den samme feilmeldings-svadaen de har vist nå i lengre tid:

"Nettverksproblemene som gjør at Mine sider ikke fungerer er ennå ikke løst, og Vår systemleverandør jobber fortsatt for å etablere den nødvendige kommunikasjonen." Bla, bla, bla, bla, bla, bla...

 

Mobyson er ikke tjent med en systemleverandør som ikke leverer varen. La den leverandøren sitte og klø seg i rævva, og få en ny løsning da, Mobyson!

Lenke til kommentar

sett litt på denne tråden.. og alle som abre syter og syter. Så tenkte jeg må slenge inn min egen erfaring her også.

 

Jeg porterte fra netcom til mobyson. Det skjedde på datoen det skulle skje, og alt funker nydelig. Absolutt ingenting å utsette på, annet enn det at mine sider ikke funker (som jeg da ikke trenger uansett, når alt funker som det skal).

Lenke til kommentar

Tror ikke lenger så mye på forklaringene om denne underleverandøren til Mobyson jeg....

Kan umulig være hele forklaringen.

Få / ingen, firmaer ville godtatt sånt...

 

Men jeg / vi, har i hvert fall 2 sim kort fra Talkmore i morgen allerede, om jeg er heldig....

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
Vi er ganske mange med portering etc. ( over 75stk ) der en har opplevd å ikke få portert til avtalt tid (han fikk portering 2 dager senere, ble informert om dette via mail og sms) For alle så fungerer det ypperlig, vi har bare godord å si om Mobyson og Deres kundebehandling. Raske svar via mail. Hjelp til de tingene man selv ellers skulle gjøre via "Mine sider" på meget kort tid. Synd at noen har andre erfaringer. Men mine erfaringer er at det ikke er mange men noen få som skriver mye om sine dårlige erfaringer, håper De får hjelp eller finner en annen leverandør. Trur heller ikke Mobyson er tjent med alle som "kunder", noen er alltid problemkunder uansett hvor De er! Jeg og 2 andre i min portefølje har opplevd at en på dette forumet sa han hadde våre nr. hos Mobyson og klaget over at han mistet de etc. Dette blir merkelig, og jeg er overbevist om at Mobyson og alle andre leverandører ikke vil ha slike "kunder" i sin portefølje. Mobyson er sikkert ikke riktig for alle. Men jeg trur at Mobyson vil være med på å presse prisene nedover, og det er det viktigste for oss som brukere. Derfor bør vi støtte opp om alle de firmaene som kommer med nye ideer. Gjerne være kritiske men holde oss på en fin og sakelig linje. Det er vi alle mest tjent med. Lykke til for alle de som er med på å få prisene nedover, deriblant Mobyson som vi er meget fornøyd med! Endret av ebbe77
Lenke til kommentar
Vi er ganske mange med portering etc. ( over 75stk ) der en har opplevd å ikke få portert til avtalt tid (han fikk portering 2 dager senere, ble informert om dette via mail og sms) For alle så fungerer det ypperlig, vi har bare godord å si om Mobyson og Deres kundebehandling.

Hvem er "alle"? Hvem er disse 75 stk? Noen du kjenner, eller bare fri fantasi? Ingen vits i å slenge ut påstander uten belegg.

Men mine erfaringer er at det ikke er mange men noen få som skriver mye om sine dårlige erfaringer, håper De får hjelp eller finner en annen leverandør.

Dine erfaringer?? Dine erfaringer samsvarer lite med antallet som har skrevet her inne. Likevel, festlig at det fungerer så bra for deg da :p

Trur heller ikke Mobyson er tjent med alle som "kunder", noen er alltid problemkunder uansett hvor De er! Jeg og 2 andre i min portefølje har opplevd at en på dette forumet sa han hadde våre nr. hos Mobyson og klaget over at han mistet de etc. Dette blir merkelig, og jeg er overbevist om at Mobyson og alle andre leverandører ikke vil ha slike "kunder" i sin portefølje.

Jeg vil heller si det slik at jeg og andre er definitivt best tjent med å ikke være kunde av Mobyson. Og ja, det er og blir merkelig at noen kan bestille et nummer som andre allerede har bestilt. Forøvrig er sikkert Mobyson sjeleglad for å ha deg som "kunde" der.. er du ansatt der også, kanskje? Siden du er så overbevist om hva denne useriøse operatøren er tjent med?

Mobyson er sikkert ikke riktig for alle. Men jeg trur at Mobyson vil være med på å presse prisene nedover, og det er det viktigste for oss som brukere. Derfor bør vi støtte opp om alle de firmaene som kommer med nye ideer. Gjerne være kritiske men holde oss på en fin og sakelig linje. Det er vi alle mest tjent med. Lykke til for alle de som er med på å få prisene nedover, deriblant Mobyson som vi er meget fornøyd med!

Mobyson er riktig for de som finner seg i det meste. Forøvrig var ikke Mobyson først ute på markedet med lave priser på prepay i Norge - det var Talkmore. Og ideen er uansett rappet fra det danske markedet. Kritikk får de tåle når ingenting fungerer. Og jeg lurer på hvem "vi" er... siden "vi er meget fornøyd.."

Lenke til kommentar
Vi er ganske mange med portering etc. ( over 75stk ) der en har opplevd å ikke få portert til avtalt tid (han fikk portering 2 dager senere, ble informert om dette via mail og sms) For alle så fungerer det ypperlig, vi har bare godord å si om Mobyson og Deres kundebehandling.

Hvem er "alle"? Hvem er disse 75 stk? Noen du kjenner, eller bare fri fantasi? Ingen vits i å slenge ut påstander uten belegg.

 

 

 

Hvilket grunnlag har du for å tvile på at han snakker sant? Mener du at siden nummerportering gikk tregt hos deg, går det automatisk tregt hos alle?

 

 

Men mine erfaringer er at det ikke er mange men noen få som skriver mye om sine dårlige erfaringer, håper De får hjelp eller finner en annen leverandør.

Dine erfaringer?? Dine erfaringer samsvarer lite med antallet som har skrevet her inne. Likevel, festlig at det fungerer så bra for deg da :p

Jo, det samsvarer faktisk! De aller fleste brukerne som har skrevet i denne tråden, har ingen negative erfaringer, men siden du og noen andre nærmest spammer forumet med negative erfaringer, gjør at det kanskje kan virke som om det er flest negative erfaringer. I hvert fall gjør det sikkert det for deg....

 

Trur heller ikke Mobyson er tjent med alle som "kunder", noen er alltid problemkunder uansett hvor De er! Jeg og 2 andre i min portefølje har opplevd at en på dette forumet sa han hadde våre nr. hos Mobyson og klaget over at han mistet de etc. Dette blir merkelig, og jeg er overbevist om at Mobyson og alle andre leverandører ikke vil ha slike "kunder" i sin portefølje.

Jeg vil heller si det slik at jeg og andre er definitivt best tjent med å ikke være kunde av Mobyson. Og ja, det er og blir merkelig at noen kan bestille et nummer som andre allerede har bestilt. Forøvrig er sikkert Mobyson sjeleglad for å ha deg som "kunde" der.. er du ansatt der også, kanskje? Siden du er så overbevist om hva denne useriøse operatøren er tjent med?

 

Selvsagt er han ansatt der. Jeg også. Og alle andre som skriver positive erfaringer om Mobyson, faktisk. Vi glemte bare jendors lov om at det ikke er lov å skrive positive erfaringer om Mobyson.

 

Nei, her synes jeg at en unnskyldning er på sin plass.

 

Mobyson er sikkert ikke riktig for alle. Men jeg trur at Mobyson vil være med på å presse prisene nedover, og det er det viktigste for oss som brukere. Derfor bør vi støtte opp om alle de firmaene som kommer med nye ideer. Gjerne være kritiske men holde oss på en fin og sakelig linje. Det er vi alle mest tjent med. Lykke til for alle de som er med på å få prisene nedover, deriblant Mobyson som vi er meget fornøyd med!

Mobyson er riktig for de som finner seg i det meste. Forøvrig var ikke Mobyson først ute på markedet med lave priser på prepay i Norge - det var Talkmore. Og ideen er uansett rappet fra det danske markedet. Kritikk får de tåle når ingenting fungerer. Og jeg lurer på hvem "vi" er... siden "vi er meget fornøyd.."

Ehhhh.... 75 stk... Har du glemt det?

 

Og nei, jeg er ikke ansatt i Mobyson, og er ingen "Mobyson-fan", men når jeg ser slike posteringer som dette, må jeg bare svare.

Endret av Flex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...