Gå til innhold

Mobyson og erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå i dag får hun svar om at porteringen er kansellert - det ikke er hun som er eier av NetCom-nummeret hun prøver å portere.

Tror du virkelig at et mobilselskap takker nei til kunder ved å la være å portere kunder som faktisk lar seg portere ?? Dersom porteringen ikke har latt seg gjennomføre er det ganske sikkert andre en den som skal overta kunde som sitter på løsningen.

 

Syntes ellers innlegget ditt er så krasst og unyansert at det burde vært fjernet.

Lenke til kommentar

jeg har fulgt med denne saken hele tida. helt siden sandis kom inn og nevnte mobyson for alle. og helt fra starten så har jeg vært skeptisk til disse. og det er vel ikke uten grunn, for det ser ut som om de jobber og sliter sånn som det forrige mobyson selskapet.

 

gud vet hvor mange ganger jeg har lest at mobyson har hatt en feil med det og det og det. og at de setter inn all ressurser for å få dette fikset. feil, feil og atter feil. bare hørt feil om mobyson. at de er trege. ikke noe funker som det skal.

 

når det gjelder kundeservicen dems, så ser det ut som om de som har ventet lengst, og klager mest, får lengest svar. de nye som bare vil klage over småting, de får svar med engang. mens de som virkelig betyr noe, de driter de i.

 

vil bare si at mobyson tydeligvis er et dritt selskap, SELVOM det er noen få som har fått det som de skal ha. så er det flere som har klaget over mobyson.

hadde heller valgt talkmore eller chess om det er noen som vurderer å bytte operatører.

Lenke til kommentar

Nå kan jeg ringe med de endelig!

Fått nytt lett nummer :D (bare partall, noe med 4004xxx)

 

Endelig!!

 

 

 

EDIT: Ser ut at som at Mobyson ikke er et drittselskap! (Det er heller ikke ITButikken og Databutikken.com)

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar

Hmm...Dette (innleggene lenger opp)...var saftig.

Igjen...som jeg har sagt før...

I Mobyson tror jeg det er bare "ARMER OG BEIN" for tiden, og knapt nok det...

Glad jeg ikke har tenkt å bli kunde og ikke har bestilt noe...

 

Men før jeg bestemte meg for det (de støtter ikke gprs i utlandet)...så sendte jeg et par e-post og også en for et par dager siden.

Har fått svar nesten med en gang (få timer)...

 

Virker som det er som et lotteri hvem som skal få svar....

 

Så igjen...Useriøst.

Dette holder rett og slett ikke.

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
jeg har fulgt med denne saken hele tida. helt siden sandis kom inn og nevnte mobyson for alle. og helt fra starten så har jeg vært skeptisk til disse. og det er vel ikke uten grunn, for det ser ut som om de jobber og sliter sånn som det forrige mobyson selskapet.

 

gud vet hvor mange ganger jeg har lest at mobyson har hatt en feil med det og det og det. og at de setter inn all ressurser for å få dette fikset. feil, feil og atter feil. bare hørt feil om mobyson. at de er trege. ikke noe funker som det skal.

 

når det gjelder kundeservicen dems, så ser det ut som om de som har ventet lengst, og klager mest, får lengest svar. de nye som bare vil klage over småting, de får svar med engang. mens de som virkelig betyr noe, de driter de i.

 

vil bare si at mobyson tydeligvis er et dritt selskap, SELVOM det er noen få som har fått det som de skal ha. så er det flere som har klaget over mobyson.

hadde heller valgt talkmore eller chess om det er noen som vurderer å bytte operatører.

Men du, tror du de som er fornøyde sier fra her? Jeg er kjempefornøyd jeg.. Det var et problem her om dagen, men det ble jo fort ordnet opp... Og jeg fikk svar kundeservice med en gang, og det var ikke bare et lite problem det. Så jeg synes du kan prøve det selv og si hva du mener.. Det er MANGE som har det slik det skal være. Hvem har ikke hatt problemer? Jeg har hatt problemer med både telenor og netcom..

Lenke til kommentar

selvfølgelig er det mange som har det som det skal være. men det er mange som har masse problemer med mobyson.

 

jeg har ikke mobyson, har aldri tenkt til å bytte til mobyson og kommer aldri til å gjøre det heller. hvorfor? jo fordi måten de holder på, virker veldig useriøst, og det har jeg sagt helt fra dag 1. og jeg kan ikke akkurat si at de har fortsatt så veldig bra heller. forsinkelser ved utsendelser av sim kort, og en del andre ting, som at de hevder folk lyver og ikke for byttet til mobyson. og at hjemmesiden deres virker ikke som det skal. det er jævlig dårlig syns jeg, med tanke på at internett og hjemmesida deres er deres eneste måte å komme i kontakt på med kundene sine, også klarer de ikke få fiksa mine sider engang, som aldri har vært oppe.

 

sier det igjen, mobyson virker veldig useriøs for meg. veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Tror du virkelig at et mobilselskap takker nei til kunder ved å la være å portere kunder som faktisk lar seg portere ?? Dersom porteringen ikke har latt seg gjennomføre er det ganske sikkert andre en den som skal overta kunde som sitter på løsningen.

 

Syntes ellers innlegget ditt er så krasst og unyansert at det burde vært fjernet.

MOBYSON: YOU SUCK!

 

Jeg tror ganske enkelt at Mobyson ikke er istand til å gjøre det de lover.

Hun sjekket med NetCom at alle opplysninger som er registrert der, er korrekte og identiske med de opplysningene som ble oppgitt under bestilling av portering til Mobyson.

 

Likevel klarer ikke Mobyson å gjennomføre dette. De skylder på feil som ikke eksisterer. Og unnlater å informere om det.

 

Hvor tror du da feilen ligger? Hos NetCom hvor alle opplysninger er korrekt registrert, eller hos Mobyson, som har problemer med portering av ganske mange? (bare bla litt gjennom forumet her, så skjønner du kanskje det)

 

I tillegg skylder Mobyson på spamfiltere som årsak til at hun ikke har mottatt epost??? Det er bullshit fra ende til annen. Mobyson har ikke engang brydd seg med å informere henne om at det er en feil!! (det er ingen feil, som vi har klarlagt)

 

Mulig innlegget mitt virker "krasst og unyansert" på deg - men det er dessverre 100% usminket realitet. Det er det ikke til å stikke under en stol - og hvis du ikke tåler virkeligheten, så jobber du enten hos Mobyson, eller så kan du bare se en annen vei når du ser mitt navn på et innlegg :thumbup:

 

MOBYSON: YOU SUCK!

Lenke til kommentar

jendor: Som nevnt, så kan du være sikker på at Mobyson ønsker like mye som deg at du/dere blir portert over. At dette ikke skjedd, trenger ikke å være utelukkende Mobyson sin feil, selv om abonnements-opplysningene er korrekte.

 

Men på en annen side, så virker det jo nesten som ingen har blitt portert? I så fall kan det jo virke som Mobyson har seriøse problemer på sin side...

 

Og at det skylder på spamfiltre, er jeg fullstendig enig i at blir for teit. Det kan godt være det har skjedd (at det har blitt blokkert på ISP'en sin server), men i så fall så er det Mobyson sin egen feil. De må i så fall endre e-post utseendings-rutinene slik at det ikke blir oppfattet som masseutsendelse. Det er absolutt ikke noe problem å fikse.

Lenke til kommentar

hva slags seriøs selskap er det som hele tida skylder på feil og aldri gjør noe med det? å skylde på spamfilter er bare latterlig og teit og useriøst. og ikke rette opp feilene de har gjort selv er en dum ting. å skylde på andre operatører fordi de selv gjør feil er useriøst. å ikke sende ut simkortene i tide, så skylde på sim kort selskapet, blir feil og useriøst. de burde gjort en bedre jobb og funnet dette ut mye tidligere, og kanskje skrivd noe på deres hjemmeside så hadde det sett mer seriøst ut. å ikke klare å portere flere nr, så skylde på kunden eller det selskapet kunden bruker er feil og latterlig. å ikke portere nr i tide er useriøst.

 

kan sikkert nevne flere feil, som har blitt nevnt i denne tråden, men husker ikke. alt i alt, mobyson er en veldig useriøs aktør.

 

hvis det er noen som vil bytte til en billig aktør, så vil jeg helst anbefale enten chess eller talkmore.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått aktivert GPRS og MMS,

sendte bare en liten e-post til kundeservice'n demes, fikk svar etter 10minutt :)

 

Alt er bra her :)

 

 

Ønsker bare at Mine sider kommer opp...

Her er svaret jeg fikk (og spørsmålet jeg ga):

Hei, jeg ønsker etablering av disse Tilleggstjeneste:

MMS og GPRS   28,00

 

Siden Mine Sider ikke funker.

Mobilnummeret mitt er: 4004xxx

Hei

 

Dette er nå aktivert på ditt nummer :-)

 

Mine sider er nå like om hjørnet.

 

Vennlig hilsen

Mobyson Kundeservice

 

Thomas S

 

Han sier at mine sider er like om hjørnet, det det er bra!

:w00t:

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar

Er det noen her inne som har prøvd å sperre simkortet hos mobyson?

 

Jeg har mistet mine to simkort (ikke spørr hvordan) og eneste muligheten for å kommunisere med dem er gjennom mail, jeg har sendt mail for å sperre av simkortene og få nye tilsendt, men ikke fått noe svar enda.

 

Begynner å bli bekymret

Lenke til kommentar
Han sier at mine sider er like om hjørnet, det det er bra!

:w00t:

Lol....for det har vi ikke hørt før. hva annet valg enn at den er like om hjørnet har dem å si? nemlig...ikke noe annet valg. de kan ikke si: "nei vi vet ikke når den er oppe" osv osv.

 

men uansett så har jeg ikke tenkt på det å sperre av simkort og sånt om du mister tlf. hvis de er såpass dårlig til å svare på mail, så må det være et problem å sperre av simkortet om tlf har blitt stjålet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...