rag-fo Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vi skriver nå den 9. Juli og masse brukere skal ha fått oppst.pakken fra Mobyson. Sist jeg hørte om det, skulle alle ordre være sendt innen Onsdag. Altså senest Tirsdag. Er det noen som har erfaringer å fortelle om? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 "jendor" har vel en erfaring å fortelle om? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har ikke fått noe som helst enda, så erfaringen min foreløpig er at de er utrolig trege. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kanskje den hopper oppi posten i morgen dah, får man tru! Gleder meg Blir billigere en teleh0ra detta Lenke til kommentar
jendor Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ingen SIM-kort her enda. Tror nok ikke de ble sendt ut senest onsdagen som var... (7. juli) Men, nå ser det ut som om de har de ordna innlogging på sidene sine, og påfylling... Men altså ingen her som har fått noe enda? Det virker litt merkelig.. selv med vanlig postgang skulle vel alle ha fått nå, siden alt skulle være utsendt for noen dager siden.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jepp, tror de har bløffet litt når det gjelder utsendelsesdatoen, med mindre de sender sim-kortene fra et fjernt og delvis ukjent land. De skaper ihvertfall ikke mye tillitt hos meg som kunde med dette. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ingen fått noe enda...hm... Sier ikke at det ikke kommer, men at et firma starter på denne måten...... Sier alt skal være sendt innen Onsdag altså Tirsdag... Det ble altså ikke sendt Onsdag heller da.... Og ikke et ord her heller da. Et annet sted her på forumet sier jo "Sandis" at det allerede er sendt ut noen batcher og at alt skal være sendt innen Onsdag. Lite tillitvekkende start? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 de kommer nok snart.. og mobyson gjør nok alt de kan får å få sendt dem ut, men de har relativ stor pågang da.. Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja, jeg synes det bør være mulig å ha litt mer tålmodighet folkens Selv så har jeg vært i kontakt med dem per epost to ganger, og begge gangene svarte de meg innen noen få timer! Så... jeg har et godt inntrykk av dem hittils og hvis de har noen forsinkelser så kan jeg mer enn tolerere det uten å sippe De er på oppstarten folkens og ting er alltid litt vanskelige i starten... men så fort vi får korta blir det nok glattere kjøring... Jeg tror mobyson kommer til å bli en knallsuksess og hele opplegget deres virker jho veldig bra for oss kunder, så... jeg synes det blir for dumt å irritere seg over at de har forsinkelser på starten... eller har vi som kunder blitt så kyniske at vi klager så fort vi får sjansen uten den minste lille tålmodighet? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Selvfølgelig er det tilgivelig å ha oppstartproblemer..... Men det ble jo sagt at mange st.pakker var sendt ut???og resten underveis.... Driver selv med kundebehandling i min jobb. Der er det obligatorisk med en telefon eller mail, når datoene kan bli/blir overskredet.... Ringe hver enkelt, kan naturligvis ikke et tlf selskap gjøre, men mail, eller noen setninger på hjemmesiden hadde jo vært noe? Uten mye jobb? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg er enig med rag-fo. Jeg kan være tålmodig til tusen, men da vil jeg gjerne ha litt peilig på hva som foregår. Lenke til kommentar
javvad Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg sendte dem en mail ang. det: Hei hei. Som det sto i bestillingsmodulen, skulle utsendelse av simkort starte 1. juli. Dette betyr at vi nå er i gang. Alle kortene ble ikke sendt på en gang grunnet stort antall og kvalitetssikring. Dette er årsaken til at du har måttet vente litt ekstra og dette beklager vi. I og med at kortene sendes direkte fra produsenten i Danmark, kan jeg ikke si noe spesifikt om hvor ditt simkort er i løypa. De siste kortene blir i hvertfall sendt i dag, så det er uansett ikke lenge igjen Mvh Thale Knudsen Mobyson AS www.mobyson.no I hele sommer kan du vinne ringetid for 1000-vis av kr på Radio NRJ. Sjekk www.nrj.no -----Original Message----- From: Javvad Mushtaq [mailto:[email protected]] Sent: 8. juli 2004 12:56 To: [email protected] Subject: Sim-kort utlevering Hei! Hvorfor har ikke sim-kortene kommet ennå? Hva skjer? MVH J. M Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 har vurdert mobyson jeg også men glad jeg ventet før jeg har sett hvordan det har gått med andre som har bestilt. idag skriver vi 10. juli altså skulle simkortene være levert for 10 dager siden. men dere som har bestilt får vente i spenning så får vi se om mobyson klarer å levere det avtalte produktet. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ...og hvis de har noen forsinkelser så kan jeg mer enn tolerere det uten å sippe De er på oppstarten folkens og ting er alltid litt vanskelige i starten... men så fort vi får korta blir det nok glattere kjøring... Jeg tror mobyson kommer til å bli en knallsuksess og hele opplegget deres virker jho veldig bra for oss kunder, så... jeg synes det blir for dumt å irritere seg over at de har forsinkelser på starten... eller har vi som kunder blitt så kyniske at vi klager så fort vi får sjansen uten den minste lille tålmodighet? Sipping er det vel neppe snakk om... men at man holder hva man lover. Bedriftene generelt på sin side er ikke trege, når de skal ha betalt av kundene - så da er det forsåvidt greit at kundene stiller visse krav til levering, de også. Det hadde f.eks. vært en smal sak å skrive på hjemmesiden at "Vi dreit oss ut med lovet leveringsdato - men det kommer i løpet av noen uker". Da hadde det vært greit, for da har man noe å forholde seg til - og de aller fleste aksepterer det, så lenge de blir informert. Men mangel på informasjon gjør selv en gråstein forbanna. Litt info er alt som skal til. Da slipper folk å sitte og vente på noe de er blitt lovet til en spesifikk dato. Og med dagens datasystemer, så er det vel en smal sak å oppdatere ei hjemmeside, eller å fortelle folk akkurat NÅR varen blir sendt. Såpass har de oversikt over. Dette innlegget er egentlig generelt for de fleste bedrifter, ikke bare Mobyson... men man ser lett hvor lei folk blir når de ikke får det de er lovet til avtalt tid.. jfr. Telio f.eks. Mange sure og grinete folk der... for ikke å glemme alle som har hatt det moro med ADSL-bestillinger fra diverse selskaper... hehe Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Så vidt jeg husker så sa aldri mobyson 1. juli som noen her påstår... ? Tror det låt mer som at de skal starte å sende ut korta i starten av juli... vi kan vel si sånn cirka at starten av juli er noe mellom 1. og 7. juli kanskje? Det kan hende de allerede har begynt å sende ut, og får alle kunder det tidlig i neste uke så har de egentlig bare blitt forsinket noen få dager i forhold til det de har sagt. At bedrifter krever kjapp betaling er nåja ikke helt sant... jeg har drøyd fakturaen over betalingsfristen med mange dager mange ganger og som regel slippet unna med det uten purring! Så... jeg er litt uenig der... men jeg skjønner jo hva du sier da Personlig bryr jeg meg lite om de så skulle bli enda en uke eller to forsinka... det er ikke som om jeg ikke allerede har 2-3 andre nummere å bruke imens Jeg vedder på at folk flest her heller ikke har noe umiddelbart behov for det nye simkortet ennå , så de kan selvfølgelig være utålmodige men blir de grinete har de luksusproblemer Endret 10. juli 2004 av aabxx Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) aabxx: De sa 1. juli. Dette var grunnen til at jeg mente i en annen tråd at Mobyson ikke skal tas med i beregningen når vi ser på hvilke operatører som er billigst. Prisene gjelder ikke fra før det er mulig å bruke abonnementet, noe det tydeligvis fremdeles ikke er mulig for mobyson. Men jeg tviler ikke på at SIM-kortene er på vei. Kommer sikkert i neste uke... Jendor: Ordnet mobyson opp i tullet med deg siden du ikke virker spesielt "sint" lenger? Endret 10. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Hehe, ikke helt enda, men jeg regner med det kommer. Æ'kke langsint om ting ordner seg. Edit: Mitt innlegg nummer 1000! Endret 10. juli 2004 av jendor Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Siden jeg startet denne tråden: Sim kortene kommer vel de...tror nok det. Men for meg har Mobyson vært uaktuell på grunn av at de ikke støtter GPRS i utlandet... Men jeg tenker....hm... Jeg driver med kundekontakt hver dag. I min jobb. Skulle jeg, som "Sandis" fra Mobyson ha skrevet det, til mine kunder som han har gjort for noen dager siden her på forumet.....og ikke forklart hvorfor det ikke stemte...... så hadde jeg ikke hatt en eneste av dem (kundene) igjen.....etter at sim kortene tydeligvis ikke har kommet før denne helgen heller, (med forbehold om at noen jeg ikke har hørt om har fått dem).... Det er rett og slett ikke vanskeligere enn å lage en forklaring på noen setninger på hjemmesiden??? Og alle som kan litt om dette mediet, vet hvor lett masseutsendelse på e-post er til kunder??? Nei, for meg mangler altså dette selskapet en tjeneste (eller 2, faktisk), men uansett hadde jeg nok sett firmaet an litt.... Egentlig tror jeg vel det kommer på nett....men... Jeg tror ikke problemene er slutt med det.... For å si det rett ut...Hvor mye tillit har det når de ikke en gang gidder å forklare sine problemer på hjemmesiden en gang. Tommelen ned, foreløpig. Kundebehandlingen holder rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) aabxx: De sa 1. juli. Dette var grunnen til at jeg mente i en annen tråd at Mobyson ikke skal tas med i beregningen når vi ser på hvilke operatører som er billigst. Prisene gjelder ikke fra før det er mulig å bruke abonnementet, noe det tydeligvis fremdeles ikke er mulig for mobyson. Men jeg tviler ikke på at SIM-kortene er på vei. Kommer sikkert i neste uke... Jendor: Ordnet mobyson opp i tullet med deg siden du ikke virker spesielt "sint" lenger? Ifølge mailen så sa de at de _startet_ leveringen av simkort 1. juli. Er akkurat det samme som telenor som _startet_ oppgraderingen av adsl-linjer 1. april. Endret 11. juli 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå