HolgerL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det har jo blitt presentert et par bra logoer som absolutt kan brukes. Er det noen spesiell grunn til at disse ikke har blitt brukt? Eller er programmer.no (ekstremt) trege? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det har jo blitt presentert et par bra logoer som absolutt kan brukes. Er det noen spesiell grunn til at disse ikke har blitt brukt? Eller er programmer.no (ekstremt) trege? Jeg tror nok dem er veldig trege, vi har ikke fått høre ifra dem her i hvertfall. Personlig synes jeg det er litt uhøflig å ikke komme med noe respons, når folk har laget flere fine gratisarbeider. De kunne jo i det minste vist litt intresse. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Personlig finner jeg også de der greiene dine med små skrivt utrolig vanskelig å lese... Jeg tror det står sånn "endret av" ting.. -- Men jeg kunne også ha laget et lite forslag dersom logolaginga fortsatt er igang Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja, jeg kunne nok ha prøvd å lage noe jeg og... Lenke til kommentar
eivindlt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 er konkurransen fortsatt åpen??? tenker meg å delta... uten useriøse innlegg som hetland her... mange forslag kommet inn? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 er konkurransen fortsatt åpen??? tenker meg å delta... uten useriøse innlegg som hetland her... mange forslag kommet inn? tja, programmer.no har jo fortsatt den samme logoen.... Merkelig siden denen tråden er 3 år gammel Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du får sende en e-post til vegard HOS programmer DOTT no og sprørre. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Merkelig siden denen tråden er 3 år gammel 3 måneder faktisk. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det har tatt tid, men vi fikk logoen på plass til slutt. Den heldige "vinneren" ble denne gang som forrige Geir Klingsheim, aka. PoleCat|. Vi takker for alle bidrag, det er kjekt å se at så mange forsøker. mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg