Gå til innhold

Ny logo til Programmer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
etter mange timer med intens jobbing og 4 liter cola, er dette mesterverket som ble skapt, jeg tar det som en selvfølge at dette blir programmer's nye logo

Dette

lol denne var genial! Jeg ville uansett ikke brukt tid på å lage en logo uten å ta betalt. På den annen side jobber jeg som designer, så noe annet ville vært rart....og kinky på en litt guffen måte. Huff.

Lenke til kommentar

et anna problem med satelitten er at den er en del av en av standardfontene som følger med windows... (webdings eller noe lign..) og derfor ganske uegna som logo egentlig.. + at det er mange steder som faktisk bruker den som logo..

 

selv likte jeg nr. 3.. pga det viser at det er programmer det dreier seg om...

 

but still though...

Lenke til kommentar
et anna problem med satelitten er at den er en del av en av standardfontene som følger med windows... (webdings eller noe lign..)

:thumbup:

 

Om det er tilfelle, er jo det litt :blush: for (jonas) da :!:

:lol:

 

Sattelitten er faktisk det eneste jeg ikke har laget, men det er ikke en standard web-font. Brukte den for lenge siden som desktop-bakgrunn og siden som en knapp på en side. Nå tok jeg den med fordi den var stilig.

 

Juks og fanteri alt sammen, med andre ord

Les det over, og du kunne eventuelt tatt den "konklusjonen" etter at jeg hadde uttalt meg. Men så var jo det å tenke seg om før en sa noe... :hmm:

 

</def>

 

Var ikke dette noe gratisgreier? :roll:

(Og jeg fikk tydeligvis ballen til å rulle. Stilig Lokaltog!)

Endret av (jonas)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...