Moonshine Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Takk, men det så helt mongis ut uten. Får vel traje noe annet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 http://lagring.net/jonas_hw/logo_first.png/ http://lagring.net/jonas_hw/logo_second.png / http://lagring.net/jonas_hw/logo_third.png Gøy å prøve hvertfall! Si om jeg skal ta vekk bildene. Ja takk til nr tre. Likte den jeg. Minuset er bare at den ikke passer helt inn på siden med tanke på bakgrunnen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ikke negativt, men syns ikke nummer 3 passer helt inn.. 2ern var stilig, men kanskje ikke helt den rette for dette formålet.. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Likte 3ern av (jonas) sine forslag ganske godt. Enkel og grei illustrasjon for å vise at siden handler om programmer Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Ikke negativt, men syns ikke nummer 3 passer helt inn.. 2ern var stilig, men kanskje ikke helt den rette for dette formålet.. Men KJEKK sattelitt eller hva-eva, hva? // takk Lynx. Måtte jo lage noe saklig. Endret 2. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Satelitten din er genial (jonas), bare synd den ikke er relevant til programmering. Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 etter mange timer med intens jobbing og 4 liter cola, er dette mesterverket som ble skapt, jeg tar det som en selvfølge at dette blir programmer's nye logo Dette lol denne var genial! Jeg ville uansett ikke brukt tid på å lage en logo uten å ta betalt. På den annen side jobber jeg som designer, så noe annet ville vært rart....og kinky på en litt guffen måte. Huff. Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Og bare for å ha sagt det fra en designers ståsted Logo nummer to, den med satelliten - er genial! Programmer.no er teite om de ikke går for denne Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Problemet med en satelitt er jo som nevnt at en satelitt har EKSTREMT lite med programmering å gjøre.. Dessuten har du en linje for mye i signaturen din.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 et anna problem med satelitten er at den er en del av en av standardfontene som følger med windows... (webdings eller noe lign..) og derfor ganske uegna som logo egentlig.. + at det er mange steder som faktisk bruker den som logo.. selv likte jeg nr. 3.. pga det viser at det er programmer det dreier seg om... but still though... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 et anna problem med satelitten er at den er en del av en av standardfontene som følger med windows... (webdings eller noe lign..) Om det er tilfelle, er jo det litt for (jonas) da :!: Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Tja.. Nummer 3 (som et par likte godt her) bruker jo også en standard font som følger med windows.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Juks og fanteri alt sammen, med andre ord Husk: Selvlaget er (ofte) vellaget Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 "(jonas) sin logo", Lokaltog Remix: Yeah, baby! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) et anna problem med satelitten er at den er en del av en av standardfontene som følger med windows... (webdings eller noe lign..) Om det er tilfelle, er jo det litt for (jonas) da :!: Sattelitten er faktisk det eneste jeg ikke har laget, men det er ikke en standard web-font. Brukte den for lenge siden som desktop-bakgrunn og siden som en knapp på en side. Nå tok jeg den med fordi den var stilig. Juks og fanteri alt sammen, med andre ord Les det over, og du kunne eventuelt tatt den "konklusjonen" etter at jeg hadde uttalt meg. Men så var jo det å tenke seg om før en sa noe... </def> Var ikke dette noe gratisgreier? (Og jeg fikk tydeligvis ballen til å rulle. Stilig Lokaltog!) Endret 3. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sattelitten er jo symbolet for moderne teknologi. Fs. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sattelitten er faktisk det eneste jeg ikke har laget Hvem da ? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sattelitten er faktisk det eneste jeg ikke har laget Hvem da ? Den er jo med i en standard-font i whinedoze, så du får spørre MS. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 "(jonas) sin logo", Lokaltog Remix:http://www.lokaltog.net/various/logosegment.jpg Yeah, baby! Pent Denne passet jo også inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg