harald_ Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Prowl: ikke værst, ikke værst. Men hadde du giddi å slenge opp en med litt mindre outerglow, så vi kunne sett hvordan det ble... Jeg syns nemlig du var litt hard med den Ellers var den smooth Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Likte prowl sin best.... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Prowl: ikke værst, ikke værst. Men hadde du giddi å slenge opp en med litt mindre outerglow, så vi kunne sett hvordan det ble... Jeg syns nemlig du var litt hard med den Ellers var den smooth Jeg har ikke brukt outerglow, men skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Logoen ser bra ut den, men er det noge budskap? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Du ser at det er en 'P' hvis du vil... Prowl sin rusler villest av alle sin Satsaer på at han vinner. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Den var pen den Prowl... Men kommer sikkert noen flere forslag inn her etterhvert og. Får vi da håpe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 _Meget_ pent Prowl! /me digga den Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 er på jobb no, og fikk en knall idè! Skal sjå om eg klarer å gjøre noke med den når eg kommer heim *tungvint å navigere med touchscreen og ingen mus* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 er på jobb no, og fikk en knall idè! Skal sjå om eg klarer å gjøre noke med den når eg kommer heim *tungvint å navigere med touchscreen og ingen mus* Vel, jeg venter fortsatt. Vil gjerne se noen utfordere, ettersom jeg ikke var så veldig begeistra for Prowl sin etter at jeg hadde fått sett litt på den. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Må inrømme at den idèen forsvant like fort som.. eh.... vel, til eg kom heim.. samt at .. vel.. hmm... gløm det Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Må inrømme at den idèen forsvant like fort som.. eh.... vel, til eg kom heim.. samt at .. vel.. hmm... gløm det Æsj. Nok off-topic i en sticky nå. Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 heisann jeg prøver meg jeg og. jeg har laget tre stykker.. den første ble sånn ganske dårlig. etter vært ble det bare værre å værre men her er de uansett: en søt liten gnom som sitter å programerer det står "p-g" der..(ser ut som en alien) ..men men en stjerne! ..siden dere andre hadde en "p" måtte jeg ha "pg".. pro grammer ja ja. dække lett å lage logoer ass Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hei igjen... En stilisert/abstrakt kar som programerer (han har sittet lenge foran pc og programmert, derfor øynene er store og blanke). Logoen er i vektor... Er ikke lett å finne ut sånn ca. hva dere er ute etter, har ikke fått respons fra noen programmer.no folk enda. EDIT: skrivefeil... Endret 27. juli 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Heisann, Jeg kom tilfeldigvis over tenne tråden. også lekte jeg meg litt i Adobe Photoshop. hvordan legger jeg til bilde, eventuelt uploade et? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Heisann, Jeg kom tilfeldigvis over tenne tråden. også lekte jeg meg litt i Adobe Photoshop.hvordan legger jeg til bilde, eventuelt uploade et? Registrer deg på f.eks. www.home.no og last opp med FTP, f.eks. WS_FTP Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hvordan legger jeg til bilde, eventuelt uploade et? http://www.pix8.net/ Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 sånn da var det ordnet, takk for svar. vel her er den logoen jeg mekka til. http://www.pix8.net/pro/pic/3920NqSNr/49469.jpg har egentlig aldri brukt adobe før nå, jeg Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei, fikk en del interesse for denne tråden og tenkte jeg skulle prøve med med noen forslag. Det var bare en ting jeg lurte på, det var hvordan programmer.no så på en flash logo? Gidder liksom ikke å lege masse jobb ner i det hvis det ikke er interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg