Gå til innhold

Ny logo til Programmer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargene har ikke blitt overholdt, og det ser ikke ut til å være lagd veldig avansert.. En font med en litt pen "p", som har fått litt mye "outer glow"..

 

Mener ikke å kritisere hvordan du har lagd den, men det er ganske simpelt å lage en sånn logo... Det som er fint er at det er brukt en font, og de kan kalles vektor ;) Og de funker i svart/hvitt

 

Sorry.. Måtte bare få det ut :) Ikke ta det personlig

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om programmer.no, men regner med at det er i hardware.no "familien"... Vet ikke helt hva dere driver med (skriver om programmer muligens :)), men tenkte jeg skulle prøve på en logo fordet. Jeg la merke til at du ikke ville ha en P som logo så jeg prøvde noe litt mer abstrakt... (det er fortsatt en P, nesten da... hvis man prøver å se en P så er det en P :))

 

Her er mitt lille forslag:

logo.jpg

 

Bare logo, med farger...

Bare logo, uten farger...

STORT BILDE: large...

Lenke til kommentar

Den likte jeg, beste hittil. Det eneste kan vel være at den ikke sier så mye om programmer.no, kunne like gjerne vært logoen til Knudsens Bandykøller. Men den gamle logoen sa vel heller ingenting om programmer.no, så det gjør vel ingenting. Trengs også en del godvilje for å se at det er en p, men det var vel meningen.

Oppdaget noen små ujevnheter langs kantene på den store versjonen, vet ikke om det er synsbedrag eller ikke.

 

Edit: La til noe

Endret av gordito
Lenke til kommentar
"Det eneste kan vel være at den ikke sier så mye om programmer.no"

Joda, det er godt mulig... Men for å gjenta det jeg sa så vet jeg veldig lite om programmer.no, og prøvde derfor å lage noe som ikke hadde så mye med noe som helst å gjøre, og den gamle logoen har ikke så veldig mye mer med programmer.no å gjøre så...

 

Fint du ellers likte logoen da :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...