Gå til innhold

Ny logo til Programmer.no


Anbefalte innlegg

Det har vist seg at logoen Programmer.no bruker i dag, ligner svært mye på logoen Polimoon Group har brukt i mange år. På grunn av den fremskyndte lanseringen av Programmer.no, visste vi derfor først om Polimoon Group for litt over 3 uker siden. Etter samtaler med Polimoon Group har vi derfor bestemt oss for å lage en ny logo fra bunnen av.

 

Vi ønsker selvsagt å understreke at det ikke er snakk om et plagiat her, men heller tilfeldigheter som rådde. Det er ingenting som tyder på at Polecat| hadde hørt om Polimoon Group før vi oppdaget likheten.

 

Eg prata i dag med Polecat|, og han ønska ikkje oppdraget med å lage ny logo, og difor går vi tilbake til forumbrukarane som leverte strålande forslag då me trengte eit design til nye Programmer.no.

 

Reglene er litt strikse;

  • Du har 180x187 pikslar å boltre deg på.
  • Bakgrunnen er fastsatt (dvs. at bildet må passe inn slik som bildet gjer no)
  • Bildet det er snakk om er dette
  • Du finner bildet i PSD-format her (pakka i RAR-format).
  • Logoen bør og finnast i eit høgoppløyseleg format (for utskrifter og annan bruk)
  • Den bør vere lett gjenkjennelig
  • Den bør kunne visast i svart-kvitt (dvs. kun i to fargar)
  • Me er ikkje ute etter variasjonar på dagens logo, me vil ha ein fullstendig ny logo.

Om det er nokon som har spørsmål, så kan dei stillast her i tråden, eller via e-post til meg (vegard HOS programmer DOTT no).

 

Lykke til... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ønskjer ikkje å sette ein spesiell frist på det. Me har derimot lovd Polimoon Group å gjere dette fortast mogleg, og difor kjem me til å ta ein vurdering av forslaga som er komt inn om to veker (mandag 26.), og dersom me er fornøgd vil me nytte eit av innlegga.

 

Me har ikkje planar om nokon premie, men sjølvsagt ein god omtale i artikkelen me legg ut når me byttar ut logoen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...