kilogram Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det har vist seg at logoen Programmer.no bruker i dag, ligner svært mye på logoen Polimoon Group har brukt i mange år. På grunn av den fremskyndte lanseringen av Programmer.no, visste vi derfor først om Polimoon Group for litt over 3 uker siden. Etter samtaler med Polimoon Group har vi derfor bestemt oss for å lage en ny logo fra bunnen av. Vi ønsker selvsagt å understreke at det ikke er snakk om et plagiat her, men heller tilfeldigheter som rådde. Det er ingenting som tyder på at Polecat| hadde hørt om Polimoon Group før vi oppdaget likheten. Eg prata i dag med Polecat|, og han ønska ikkje oppdraget med å lage ny logo, og difor går vi tilbake til forumbrukarane som leverte strålande forslag då me trengte eit design til nye Programmer.no. Reglene er litt strikse; Du har 180x187 pikslar å boltre deg på. Bakgrunnen er fastsatt (dvs. at bildet må passe inn slik som bildet gjer no) Bildet det er snakk om er dette Du finner bildet i PSD-format her (pakka i RAR-format). Logoen bør og finnast i eit høgoppløyseleg format (for utskrifter og annan bruk) Den bør vere lett gjenkjennelig Den bør kunne visast i svart-kvitt (dvs. kun i to fargar) Me er ikkje ute etter variasjonar på dagens logo, me vil ha ein fullstendig ny logo. Om det er nokon som har spørsmål, så kan dei stillast her i tråden, eller via e-post til meg (vegard HOS programmer DOTT no). Lykke til... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gleder meg til å se resultatene av dette. Er jo rimelig stor prestisje også, med tanke på at det er et stort nettsted det er snakk om. Jeg for min del kunne ikke tenke meg å delta. Skal man poste resultatet i denne tråden eller sende de på mail? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ein kan godt poste resultata i denne tråden. Dersom ein ikkje vil at andre skal få sjå og ha muligheten til å "stjele" ideen din, kan ein sende forslaget direkte til meg... Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hva med fristen? Noen pris for jobben annet enn heder og ære til vinneren? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Eg ønskjer ikkje å sette ein spesiell frist på det. Me har derimot lovd Polimoon Group å gjere dette fortast mogleg, og difor kjem me til å ta ein vurdering av forslaga som er komt inn om to veker (mandag 26.), og dersom me er fornøgd vil me nytte eit av innlegga. Me har ikkje planar om nokon premie, men sjølvsagt ein god omtale i artikkelen me legg ut når me byttar ut logoen. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Skal prøve å lage noe (Kan du skrive Bokmål?) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Eg gler meg til å sjå forslaget ditt. (Kan du skrive Bokmål?) Kjem eg til å gjere det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Eg gler meg til å sjå forslaget ditt. (Kan du skrive Bokmål?) Kjem eg til å gjere det? kanskje eg og vil prøve meg. Skrive bokmål? Nei takk! Go nynorsk! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Skrive bokmål? Nei takk! Go nynorsk! spar meg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 OFF TOPIC! Jeg kommer iallefall med et forslag så snart serveren min er oppe igjen! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 etter mange timer med intens jobbing og 4 liter cola, er dette mesterverket som ble skapt, jeg tar det som en selvfølge at dette blir programmer's nye logo Dette Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Idiotisk. Ingen vits å gjøre narr av programmer.no på den måten. Lenke til kommentar
gather Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (Kan du skrive Bokmål?) Litt Offtopic men Nynorsk er faktisk et offisielt skriftspråk i norge. Derfor er det vel ikke noe galt i å skrive det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 etter mange timer med intens jobbing og 4 liter cola, er dette mesterverket som ble skapt, jeg tar det som en selvfølge at dette blir programmer's nye logo Dette Visst du brukte mange timer på å lage den der så synst jeg persjonelig at du ALDRI burde nerme deg noe som kallest design igjen. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Slutt med off-topic-ting no (det gjeld spesielt språkdiskusjonen). Me vil heller ikkje ha slike tåpelige forslag som det som er lagt inn. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 tåpelig? neida sorry syns nestenn at det var en ganske bra logo Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Er forferdelig dårleg i tegneprogramm. Logoen berer preg på det. Men noko ala "Prog.no" Tegna i full fart utan kunnskap logo P.S Noko ala dette tror eg ville blitt bra. Men da fra nokon som kan dette her. Er fullstendig tegnenoob. Edit: Fy kor dårleg den var. Endret 11. juli 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ehm, den skulle liksom være 180*187, da Du hadde nok vunnet om du hadde husket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg