Gå til innhold

Sett "The Shield"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG :blush: Men har ikke fått med meg storyen er han korrupt eller spiller han. Så en gang at han "solgte" en bydel til noen doplangere så det kunne selge dop der? :dontgetit:

Ja har er vel korrupt på en måt. Han bekjemper kriminallitet på sin egen måte kan en vel si.

Pøh. Visst er den det.

Selfers :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Men er det noen som husker hovedpersonen i the Shield fra den koselige lørdagsserien Scali (eng. The Commish) på NRK1 for mange, mange år siden? :)

Der var han koselig, familiekjær politimann, rett og slett stikk motsatt av karakteren i the Shield!

Lenke til kommentar

Etter å ha hørt alt skrytet denne serien har fått, fikk jeg fatt i første sesong. Tidenes bommert - etter 5-6 episoder ga jeg opp, da det var håpløst dårlig rett og slett. Dette er ikke noe annet enn et forholdsvis ordinært politishow; hovedrolleinnhaveren er dessuten helt håpløs. Nei, takke meg til The Wire - det er ordentlig kvalitet i min bok.

De av dere som ikke har påbegynt seing av dette kjedelige og forutsigbare showet er herved advart.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Etter å ha hørt alt skrytet denne serien har fått, fikk jeg fatt i første sesong. Tidenes bommert - etter 5-6 episoder ga jeg opp, da det var håpløst dårlig rett og slett. Dette er ikke noe annet enn et forholdsvis ordinært politishow; hovedrolleinnhaveren er dessuten helt håpløs. Nei, takke meg til The Wire - det er ordentlig kvalitet i min bok.

De av dere som ikke har påbegynt seing av dette kjedelige og forutsigbare showet er herved advart.

Synd for deg, jeg ser mye tv-serier, og The Shield ligger glatt på topp 10 lista mi.

Desuten vil jeg anbefale deg å se mer enn det du har gjort før du avgjører om det er dårlig eller ikke. Hvis du virkelig synes det var dårlig, hva er da bra ? (utenom The Wire som du nevner)

Lenke til kommentar

Synd for deg, jeg ser mye tv-serier, og The Shield ligger glatt på topp 10 lista mi.

Desuten vil jeg anbefale deg å se mer enn det du har gjort før du avgjører om det er dårlig eller ikke. Hvis du virkelig synes det var dårlig, hva er da bra ? (utenom The Wire som du nevner)

Tviler sterkt på om jeg orker å ta opp igjen denne serien, det jeg har sett av skuespillerferdigheter og historiekvalitet her er langt under pari spør du meg.

Da tar jeg heller gjensyn med sterke serier som Oz, House of Cards, The Corner og Deadwood!

Lenke til kommentar
Dette er en utrolig bra serie. Har ikke akkurat fått fulgt med på så veldig mye av det, men av det jeg har sett så var det veldig bra. Men til det jeg skulle spørre om. Er det 6 sesonger av The Shield og er det planer om flere sesonger?

Haha, den bumpen var STERK! :cool:

Har sesong 1 på DVD, men har aldri fått dratt meg til å starte på den. Kan vel muligens være noe å starte på mens man venter på 24 :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...