Holmgr3N Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei! Jeg er på utkikk etter noen gode cooperative spill på Xbox! Gjerne lag en liste. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Halo har jeg og runna med og uten kammerat. Greit spill. Men ikke helt det store. Ninja Gaiden kunne vært co-op spør du meg Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Halo har jeg og runna med og uten kammerat. Greit spill. Men ikke helt det store. Ninja Gaiden kunne vært co-op spør du meg Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kan jo nevne de spilla jeg har runna sammen med kammerater på xboxen; Hunter D&D Heroes BG: Dark Alliance Brute Force(egentlig kjederlig spill, men med godt selskap blir det morro også) Av dem lista må jeg si at jeg likte hunter best. Både hunter og Dark Alliance har det kommet etterfølgere til, men jeg har ikke prøvd noen av de enda(BG DA2 står på timeplanen for en helg om ikke lenge ) Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 har hørt .. rainbow six spilla skal være litt fete i coop ... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Baldurs Gate: Dark Alliance 2 herjer i MP Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Timesplitters 2 er dritrått i co-op eller mot hverandre! Billig er det også! Lenke til kommentar
c740 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Må si meg enig med Mr.FOXHOUND her! Timesplitters2 er KONGE! Unreal2 derimot... Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 RainbowSix 3 er uberfett i co-op, men du må system-link'e for å gjøre det. Har du mulighet må det prøves! Ellers kommer jo RS3:Black Arrow snart og der er det split-screen co-op Lenke til kommentar
whaley Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Dynasty Warriors - serien, nr 4 er vel siste versjon.. Gøy å spille co-op med en kamerat, gruser soldater som om de var småstein langs veien Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Halo 2 og Doom III om noen måneder Jeg og en kompis spiller Baldur`s Gate Dark Alliance II for tiden..er konge i coop Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ninja Gaiden kunne vært co-op spør du meg Det hadde vert kult ja , men ser for meg split-screen og 2 Ryuu'er som løper rundt.. ...Der kunne jo man ha system-link, altså hver sin tv Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Halo 2 og Doom III om noen måneder Jeg og en kompis spiller Baldur`s Gate Dark Alliance II for tiden..er konge i coop Doom3 kun som system link, da... Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hallo?? Ingen har ennå nevnt det beste av dem alle: "James Bond 007 - Everything or Nothing" Av alle co-op spillene jeg har spilt med kamerater de siste 15 årene, så tar dette kaka!! Det RULER i co-op!!!!!! Her er noen flere bra co-op titler: - Medal of Honor Rising Sun - Fallout Brotherhood of Steel - Dungeons and Dragons - Unreal II - Return to Castle Wolfenstein (meget bra!!) Mange flere kan finnes her: http://members.aol.com/shadowpanther/co-op.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå