Sjøbanan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Hei... Jeg har nettopp kobblet opp pcen til tven Jeg får sett alt på tven uten om filmer. Det som sjer er at jeg ikke får se bilde på tven bare resten men ikke filmen Hva er feilen? Endret 9. juli 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du må sette TV-Ut gangen som Standard skjerm, slik at TV Ut prioriteres først. Da fungerer film på tv'en, men ikke på pc skjermen. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Takk skal se om det fungerer ... er nybegjyner ossen gjør man det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du må sette TV-Ut gangen som Standard skjerm, slik at TV Ut prioriteres først. Da fungerer film på tv'en, men ikke på pc skjermen. Dersom du har TVen i samme rommet som dataen og kan sjå den samtidig som du bruker mus\tastatur så funker det å setje den som primær, men dersom den er utanfor rekkevidde er det rett og slett umulig. Kva skjermkort har du? Dersom det er ATI så kan du gå inn i kontrollpanelet og setje det på clone mode, dvs at samme bilde blir vist på TV og monitor. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Har Ati Asus radeon 9600xt JA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå