nestenbest Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har nylig kjøpt en 3Com trådløs basestasjon/router. Basen og nettverket ser ut til å fungere bra, med et unntak: Min bærebare Whitebox 1557 med innebygd nettverkskort klarer ikke å være koblet opp mot basen i mer enn noen minutter før den mister forbindelsen. Forbindelsen kommer ikke tilbake før jeg tvinger pcen til å lete etter nettverket på ny. Jeg har sjekket at det trådløse nettverkskortet har strømsparingen avslått, og er ellers ganske noob på trådløst nettverk, er det noen som har noen tips til hva som kan være galt? Bare spør om dere skulle trenge mer informasjon! Lenke til kommentar
knut Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Husk å oppgrader driver og firmware på både klientkort og basestasjon. Og om du har Windows XP med SP1 må du ikke ha på hake for aktiver 802.1x autentisering. Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 blunderen skrev: Og om du har Windows XP med SP1 må du ikke ha på hake for aktiver 802.1x autentisering. det funket, når er nettverket fjellstøtt! takk for hjelpen! (barbara)forum er konge! Lenke til kommentar
liern Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har samme problem med Topcom cardbus kort og bærbar pc med Windows 98 SE. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå