Gå til innhold

Ny Hardware til spill

Anbefalte innlegg

Kommer ann på hva man karakteriserer som "bra".

Jeg synes spill som kjøres uten AA og AF ser helt jævlig ut.. Kanskje ikke helt jævlig da, men forskjellen på med og uten disse er enorm, uten AA ser jo hver eneste kant ut som en trapp og uten AF ser bakken ut som grøt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NN7wWQ

Så hvis jeg skal kjøpe meg et nF3 250GB kort trenger jeg ikke å styre unna twinmos? Noen som har 1024MB ram å annbefale til det HK? 2x512MB er vel best? Helst ikke det aller dyreste. Tror det blir AMD 64 3000+ cpu.

Lenke til kommentar

Jeg kan øke budjsettet litt.

Så nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et EPoX EP8KDA+ hovedkort socket 754

med AMD Athlon 64 3000+ og 512 mb ram + Sapphire Radeon9800 hovedkortet.

Men jeg trenger også et nytt kabinett med strømforsyning som passer til det her, men ikke er dyrt. Kan dere anbefale noe(må kunne kjøpes på komplett)?

Også lurte jeg på om jeg kan ta ram brikken fra mitt gammle hovedkort og sette den sammen med en ny, slik at det er 1GB ram.

Ram en min er et: PC2100 512mb DDr/CL 2.5. Funker det eller?

Og hvilken 512 brikke som er billigst mulig bør jeg kjøpe ved siden av?

Er vifta til CPUen min bra nok for AMD 64 bit?

Dette tenkte kanskje jeg da:

:MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid

AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, OEM

Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

Crucial PC2100 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 64Meg x 64

LG DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk Hvit

Spire CPU-Vifte KestrelKing II S754/940 SP708B3 For Opteron/Athlon 64

Q-Tec Midi tower ATX 6024MD, Sort Pro Line, m/350W AMD/P4

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar

MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid Jeg har ikke peil på HK, er det der bra?

AMD 64 3000+ OEM Noen forslag til vifte? Hører at den som gølger med ike akkurat er toppklasse...

PowerColor Radeon 9800 PRO Det er vel det beste i forhold til prisen....

Twinmos Minne 1024MB Er det greit minne? Trenger ikke ha det beste, men det der er vel ikke så dårlig?

Skal ikke kjøpe nå, men tar litt etter litt, tenkte på å begynne med ny RAM, også hopper jeg på HK, CPU, også tar jeg skjermkort litt senere.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Av egen erfaring ønsker jeg å påpeke at 512mb minne begynner å bli i minste laget, skal du kjøpe flett ny PC, er 1 GB et must.

Har sett HL2 (alpha :innocent: ) på en PC med 9800 Pro, det gikk bra. Tror det skal holde.

Prosessoren holder i bøtter og spann.

Hovedkortet er helt OK, ingen av S-754-hovedkortene som tilfredsstiller mine "behover". (Høy VDDR).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...