Skurupu Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg klarer ikke å instalere MSN Messenger. Jeg får denne beskjeden: MSN Messenger setup failed with error code: '1602'. Please fo to MSN Messenger Web site and download the software from there. Jeg har lastet ned MSN fra hjemme siden dems, men jeg får samme beskjed da også. Jeg har til og med leitet meg fram til gamle versjoner av MSN som jeg hadde på harddisken, men jeg får samma beskjed da også. Noen som har noen gode råd? Edit: Leif Endret 9. juli 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) 30s Googling gav dette resultatet: 1601 Fix 1. Click START, and then click RUN. 2. In the OPEN box, Type msiexec /unreg, and then click OK 3. When this process is complete, click START, and then click RUN. 4. In the OPEN box, type msiexec /regserver, and then click OK. 5. Now install MSN 6. EDIT: Dersom det ikke fungerer, sjekk denne linken: http://www.newbie.org/help/messages/9315.html Endret 9. juli 2004 av TCi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Tusen takk. Nå fungerer alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå