Helt Harry Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hei alle! Kjørte 134x11.5 + 2 (1600) Gikk bra i bare explorer,starta ett heavy spill og etter 1min restarta maskina (Sikkert for lite volt 1.85). Men etter at maskina starta er det bare masse røde-grønne og orange striper over hele skjermen. I kontrollpanel-system-enhetsbehandling står skjerkortet med et gult Utropstegn (Konflikt) videre står det: Enheten kan ikke starte kode 10. Kan det være at jeg har sendt skjermkortet mitt til ovrklokkings himmelen Rip+ Har prøvd og installere driver på nytt,hjalp ikke. Kjører XP hvis det sku ha noe og si Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 formater, re-instaler, og hvis du på monitoren artifacts ser, virker ikke dit skjermkort mer. :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hei igjen, Helt Harry! Ser at du fulgte "tipset" mitt om å kjøre så høy FSB som mulig.. Må si det var rart at dette skjedde. Altså, det SKAL ikke skje. Men, klokket du ned igjen etter at maskinen hang? Prøv å kjør original hastighet og se hva som skjer! Er bildet fortsatt quite fucked liksom.. Blir det fortsatt ikke bra, reinstall windows. Ikke ta sorgene på forskudd i hvert fall. Det kan skje mye tullball i Windows vettu Håper du finner ut av det.. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Skjer dette når du booter også? Noe lignende skjedde med meg når jeg fucket ram'en på det gamle GF3 ti200 kortet mitt.. Det var ikke ved overklokking da, men en vifte som hadde slått borti.. Slike "artifacts" på skjermen når man ikke bruker 3d motoren er som oftest ram'en på skjermkortet som har tatt kvelden.. Lenke til kommentar
Helt Harry Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hei igjen ) Satte inn ett velosity 128 4mb skjermkort og fargene/stripene var borte. Gidda ikke sette inn gf kortet i går,skal teste på nytt i dag. Man må jo forske på hvor mye man klarer suge ut av denne kassa vet du,har skjermkortet tatt kveld spørs det om man tør noe mere. Men det hadde jo vært kult og fått den stabil på 1600. Skal gi beskjed om hvordan det går! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 134 fsb på et kt7a kan jo umulig ha betydning for skjermkortet. Det er jo bare 1 MHz mer enn standard hastighet! Trur nok det skjermkortet tok kvelden av andre grunner. Send det inn til garantisak. Lenke til kommentar
Helt Harry Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Hei! Satte inn skjermkortet inn igjen i går kveld,alt iorden :smile: hadde vel bare fått seg ett sjokk! Men lydkortet tuller litt,par min etter jeg starter et spill henger hele maskina seg,må bare trykke på svenske knappen og starte på nytt. Får prøve og ta det og ut og avinstalere driverne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå