Gå til innhold

Kor tid sitter DU foran dataen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På sommeren sitter jeg mest foran dataen på kvelden, ellers når jeg kommer hjem fra skolen og om kvelden.

de som har shuttle skulle hatt juling!! det er SKAMM STYGT!!!

Ja.. det beste er nokk å ha en pc som er 2 mete høy å veier 50 kilo, du har sikkert en nokia 1611 også for det er jo bare tull med alle disse små greiene som tar opp lite plass?

Lenke til kommentar

Kommer ann på hvor mye tid jeg har på jobben, nå er det ferietid og veldig stille her, så da blir det endel surfing.

 

Ellers blir det stort sett på kveldstid, fra sju-tida til jeg legger meg. Har en laptop som jeg har liggende ved siden av meg i sofaen (trådløst) som jeg kikker på til stadighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I feriene bli det vel kontinuerlig pc-sitting fra når jeg står opp kl. 1200 til omkring nattetimene 0200-0300. Tar meg selvsakt noen pauser som spising og når jeg eventuelt blir dradd med på en eller annen strand-tur, men ellers er det hvilepause for alt annet enn øyelokkene og fingertuppene. Tror kanskje jeg burde få en hobby med mer fysisk aktivitiet i tillegg... Men nok om det.

 

Utenom feriene (denne er snart slutt :no: ) vanker jeg innom forumet og pcens vanlig syssler fra jeg kommer hjem 1430 til lysene blir, etter "generalens" kommando, avslått i tolvtiden. Slik går så dagene til helgen, hvor jeg gjennopptar feriens døynrytme for en stakkars stund.

 

Ja, der har dere en kort oppsumering av det nåværende livet mit.

Endret av aadnk
Lenke til kommentar
I feriene bli det vel kontinuerlig pc-sitting fra når jeg står opp kl. 1200 til omkring nattetimene 0200-0300. Tar meg selvsakt noen pauser som spising og når jeg eventuelt blir dradd med på en eller annen strand-tur, men ellers er det hvilepause for alt annet enn øyelokkene og fingertuppene. Tror kanskje jeg burde få en hobby med mer fysisk aktivitiet i tillegg... Men nok om det.

 

Utenom feriene (denne er snart slutt :no: ) vanker jeg innom forumet og pcens vanlig syssler fra jeg kommer hjem 1430 til lysene blir, etter "generalens" kommando, avslått i tolvtiden. Slik går så dagene til helgen, hvor jeg gjennopptar feriens døynrytme for en stakkars stund.

 

Ja, der har dere en kort oppsumering av det nåværende livet mit.

Ja, jeg tror du burde vurdere å finne på noe annet snart ja.

 

Nok om det. Jeg sitter når jeg ikke har noe annet å finne på. Altså blir det en del nå for tiden. Tar alltid en tur innom mens jeg spiser frokost, utover dagen er det jo ikke noe fast... men på natta blir det jo alltid en tur innom før jeg legger meg i 3-tiden.

Skal prøve å legge meg litt tidligere framover. F.eks NÅ!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...