INTERcEPTOR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 På sommeren sitter jeg mest foran dataen på kvelden, ellers når jeg kommer hjem fra skolen og om kvelden. de som har shuttle skulle hatt juling!! det er SKAMM STYGT!!! Ja.. det beste er nokk å ha en pc som er 2 mete høy å veier 50 kilo, du har sikkert en nokia 1611 også for det er jo bare tull med alle disse små greiene som tar opp lite plass? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Liker meg best på natta, døgnrytma mi er stå opp 12.30 , legge meg 2-3 på natta. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Er lærling i ei IKT-avdeling, så det blir en del surfing på forums mellom 8 og 15, etter jobb sitter man jo litt foran pc'n også, men spørs hva annet jeg har å gjøre. Endret 12. juli 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kommer ann på hvor mye tid jeg har på jobben, nå er det ferietid og veldig stille her, så da blir det endel surfing. Ellers blir det stort sett på kveldstid, fra sju-tida til jeg legger meg. Har en laptop som jeg har liggende ved siden av meg i sofaen (trådløst) som jeg kikker på til stadighet. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 de som har shuttle skulle hatt juling!! det er SKAMM STYGT!!! Det var OFF-TOPIC det... da er jeg litt fristet til å si at folk som har unødig store tårn de kaller PC stående skulle hatt juling... men det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 de som har shuttle skulle hatt juling!! det er SKAMM STYGT!!! oi! Dagens mest saklige post Eller bare ikke Kommer til å sitte mer foran dataen når jeg får ny data siden jeg får den på rommet og det er bare min Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Sitter når jeg har tid å gidder å det er mellom 19:00 til 02:00 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Til alle døgnets tider .. at etter når eg jobber og når eg skal på jobb osv osv men for det meste så blir det ALT for mye ja ... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 I ferien går eg fram og tilbake fra maskina heile tida.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 I ferien sitter jeg forran pcen hele tida når jeg ikke har noe å gjøre på, kan nevne at jeg har surfa på internet i hele dag :S . Jaja, får være sosial i morgen da. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 sett lengst mulig,,,helst tel æ blir LEI,som æ ikke kommer tel og bli Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Når det ikke er ferie ( måtte gud forby! ) sitter jeg fra jeg kommer hjemkl 1400 til ca 1630 ... Så er det ut, før man er inn og sitter her fra ca 2330 og utover nattetimene. Når det er ferie..... tja, akkurat sånn som det passer seg. Har ikke noe fast tid. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Stort sett mellom 19 og 24, men slenger også innom mellom 08 og 17. The same for me... hender det blir 00:00 +++++ i helger... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Nå som det er ferie finnes det ingen faste tidspunkter.... Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 døgnrytma mi er stå opp 12.30 , legge meg 2-3 på natta. kult, vi har samme døgnrytme men bare i ferien, ellers er det fyfy Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sitter forann pcen alt for mye,, mest om kvelden helt feil døynrytme. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 I ferien nå sitter jeg foran pcen fra 12 til 24. (med pauser som spising og andre ting.) Ser på tour de france I hverdagen sitter jeg fra ca 17-19 og 21-23. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) I feriene bli det vel kontinuerlig pc-sitting fra når jeg står opp kl. 1200 til omkring nattetimene 0200-0300. Tar meg selvsakt noen pauser som spising og når jeg eventuelt blir dradd med på en eller annen strand-tur, men ellers er det hvilepause for alt annet enn øyelokkene og fingertuppene. Tror kanskje jeg burde få en hobby med mer fysisk aktivitiet i tillegg... Men nok om det. Utenom feriene (denne er snart slutt ) vanker jeg innom forumet og pcens vanlig syssler fra jeg kommer hjem 1430 til lysene blir, etter "generalens" kommando, avslått i tolvtiden. Slik går så dagene til helgen, hvor jeg gjennopptar feriens døynrytme for en stakkars stund. Ja, der har dere en kort oppsumering av det nåværende livet mit. Endret 31. juli 2004 av aadnk Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 I feriene bli det vel kontinuerlig pc-sitting fra når jeg står opp kl. 1200 til omkring nattetimene 0200-0300. Tar meg selvsakt noen pauser som spising og når jeg eventuelt blir dradd med på en eller annen strand-tur, men ellers er det hvilepause for alt annet enn øyelokkene og fingertuppene. Tror kanskje jeg burde få en hobby med mer fysisk aktivitiet i tillegg... Men nok om det. Utenom feriene (denne er snart slutt ) vanker jeg innom forumet og pcens vanlig syssler fra jeg kommer hjem 1430 til lysene blir, etter "generalens" kommando, avslått i tolvtiden. Slik går så dagene til helgen, hvor jeg gjennopptar feriens døynrytme for en stakkars stund. Ja, der har dere en kort oppsumering av det nåværende livet mit. Ja, jeg tror du burde vurdere å finne på noe annet snart ja. Nok om det. Jeg sitter når jeg ikke har noe annet å finne på. Altså blir det en del nå for tiden. Tar alltid en tur innom mens jeg spiser frokost, utover dagen er det jo ikke noe fast... men på natta blir det jo alltid en tur innom før jeg legger meg i 3-tiden. Skal prøve å legge meg litt tidligere framover. F.eks NÅ!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå