Gå til innhold

Demo av D-Day (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker ikke her heller, lasta det ned fra Gamershell. Får opp en feilmelding når jeg skal starte spillet. Pluss at F-secure antivirus rapporterer at fila tenengine.dll som ligger under \d-day mappa er infisert av virus.

Noen med et annet virus program som har fått samme melding?

Lenke til kommentar
Funker ikke her heller, lasta det ned fra Gamershell. Får opp en feilmelding når jeg skal starte spillet. Pluss at F-secure antivirus rapporterer at fila tenengine.dll som ligger under \d-day mappa er infisert av virus.

Jeg har F-secure, og jeg får opp akkurat samme melding.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har 9.0b

Riktig der ja :p

Finner ikke noe info om hovedkortet :s

Min datamaskin -> Egenskaper -> Maskinvare -> Enhetsbehandling

Let litt der, så finner du det nok. ;)

Det er mange som har problemer med dette spillet, og det skyldes antakeligvis Starforce 3-kopibeskyttelsen (beryktet på warez-scenen), som av en eller annen grunn er inkludert i demoen også. Den pleier alltid å skape masse problemer på alle slags PC'er. "tenengine.dll" er en del av Starforce 3 i dette spillet, så det er nok derfor den blir identifisert som virus av en del virusprogrammer.

Lenke til kommentar

Jeg har F-secure, og jeg får opp akkurat samme melding.. :thumbdown:

Fikk det til å virke men da måtte jeg skru av f-secure :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...