Aldrack Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei! Hvordan kommer jeg til dos fra win xp uten å bruke ledetekst. Tidligere har jeg vært vant med å trykke f8 eller noe, og så kan jeg velge dos oppstart. Får desverre ikke dette til nå. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette kommer av at det bare er eldre versoner av windows som har innebygget DOS. XP har ikke DOS. XP gir deg mulighet til å gå inn i DOS ved å skrive inn CMD i "kjør", men det blir bare et dosvindu i selve XP. Du kan muligens bruke DOS i XP om du skaffer deg en oppstartsdiskett og booter fra diskettstasjon. Husk å poste riktig neste gang Dette er ikke hardware relatert. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Leste det skulle fines et program forum, men kunne ikke finne det :/ Anyway, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Si hva du skal bruke DOS til så kan jeg kanskje finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå