Gå til innhold

Viewsonic VP201 eller Samsung 213T

MrG

Anbefalte innlegg

Har drevet og siklet endel etter en større lcd skjerm en stund nå, 1600*1200 er minstekrav. Etter nøye vurderinger i forhold til pris/ytelse har jeg shortet utvalget ned til disse 2. NEC sin 2080UX+ frister selvsagt, men koster litt i overkant.

Noen som har noen formeninger om hva en kommer best ut av Samsung 21" eller Viewsonic 20". Allround er vel beste beskrivelse av bruksområdet, litt av alt. En link her på forumet til gamepc sin omtale av viewsonic var fornøyelig lesing :dribble:

MrG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølglig har vi testet begge :)

Jeg leste bare noen sider på gamepc, men det ser ut til at vi i stor grad er enige, vi er kanskje en smule mer reflekterende *host host*

VP201 er et bedre valg enn 213T for spilleren, det er det vel egentlig liten tvil om. 213T "sliter" også litt med et litt for varmt fargespekter, som gjør at den heller litt mye mot rødt. Nå er det de som foretrekker dette, så derfor er det feil å si at dette er negativt.

En annen ting er størrelsen. Det er mange som synes ting blir litt lite på en 20" og derfor foretrekker 21" med samme oppløsning. Heller ikke her er jeg enig, og jeg vil derfor anbefale VP201 av disse to :)

Glemte linkene jo :p

VP201

213T

Endret av enden
Lenke til kommentar

Takk nyttig info fra en som har sett begge :)

Skulle selvsagt ønske jeg hadde muligheten til det selv, er tross alt endel penger. Regner med at jeg blir fornøyd uansett ved bytte fra 19" CRT :thumbup:

MrG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...