amoroso77 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei! Jeg har nylig flyttet inn i nykjøpt leilighet som snart er ferdig oppusset. Elsker Colin McRae og Gran Turismo på PS2 og tenker å gå til anskaffelse av god prosjektor og stort lerret så disse spillene kan virkelig bli virkelighetsnære. Må også ha ratt, det nye Logitech Pro, men ønsker helst ikke å bruke stuebordet eller å ha rattet i fanget. Har tidligere sett såkalte bilkabinett hvor man kan montere rattet og jeg ønsker å få kjøpt noe slikt. Så ett på Komplett Data i Trondheim for ca. 1 år siden. Har lett på nettet men har veldig vanskelig for å finne produsenter og forhandlere. Dette virker meget bra: http://www.psillustrated.com/hr_vrc1.html Jeg har vært inne på hjemmesiden til Bob Earl og det kan bestilles der, men om det finnes forhandlere i Norge som fører disse eller lignende så er jeg veldig interessert. Håper noen kan gjøre meg oppmerksomme på det om det finnes forhandlere i Norge, evt. bidra med annen nyttig info som kan gjøre at jeg får "drømmen" oppfylt Regner med å kjøpe to stk. kabinetter så to kan kjøre mot hverandre. Tusen takk for alle svar. Mvh, Einar B. Gilberg [email protected] Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 VG Nett gjorde en test av disse "stolene" for ikke så alt for lenge siden. Jeg regner med at det ikke tar så lang tid om du bare søker litt på VGs sider, tror det stod hvor man fikk kjøpt disse "stolene" men kan ikke si det med 100% sikkerhet. Lenke til kommentar
amoroso77 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Takk for svar! Fant to artikler på VG Nett: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=206079 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=206080 Takk! Mvh, Einar B. Gilberg p.s. hvis andre vet mere så håper jeg de skriver alt de finner av linker o.l. her Sikkert greit for andre som er nysgjerrig på det samme også og slipper å gå igjennom mølja med søk, søk og atter søk Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kunne prøvd å få tak i en sånn bil du setter deg inn i og spiller, sånn som er vanlig i arcade haller, bør ikke være så vanskelig å bygge om til vanlig PC, eller koble en PC til noe sånnt... Lenke til kommentar
amoroso77 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hadde såklart vært stilig det, men blir ikke like delikat som interiør på stua Tror nok det blir en "vanlig" stol. Mange tøffe varianter jeg fant ved å følge linkene til VG Mvh, Einar B. Gilberg Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har sett den et sted, men kan søren ikke finne det. Har surfet innom de vanlige stedene idag, men uten hell. Dessverre... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vel.. Håper bare at du ikke sitter inne med hjelm og kjøredress! :!: Lenke til kommentar
viggo Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Nederst her er link til en norsk nettbutikk med noen sånne stoler: http://www.tu.no/snadder/fristelser/articl...articleID=27221 Endret 9. juli 2004 av viggo Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Foreslår at du undersøker litt på kvaliteten før du eventuelt gjør et kjøp, det er ekstremt mye dårlig der ute når det gjelder ratt/pedaler til PC. Har selv testet et logitech Momo-ratt med pedaler, dette var noe dyrt, men det er mye mer kvalitet enn mange andre man får kjøpt. Regner med det gjelder samme regel her som med mange andre ting, prisen er en bra veileder for kvalitet. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Der en kamerat av meg jobber skal dem begynne å lage slike stoler. Tror det hvertfall var for ps2, usikker på om det er for data også. Skal se om jeg får kontakt med han. De har hvertfall regga et domene, men usikker på om nettsiden er oppe enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå