Gå til innhold

Plages med Medion EZ18A LCD skjerm

Anbefalte innlegg

Jeg har en Medion skjerm som jeg er veldig plaget med i spill. Problem nummer en er at hver gang jeg skal inn i et spill, begynner skjermen å stille seg inn automatisk. Bildet hopper att og fram helt til den får stilt seg inn. Problem nummer to er at bildet blir ofte helt svart når jeg spiller. For å få bilde igjen må jeg trykke på windowstasten for å komme ut i windows og deretter gå inn i spillet igjen. Dette begynner jeg å bli veldig lei av. Har ennå over ett års garanti igjen. Er det noe jeg gjør feil eller er skjermen defekt ?

MVH

Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke sikkert at du løser problemet ved å sette samme oppløsning i spill og windows - dette kommer helt an på hvordan spillet er laget. Det er derimot riktig at det er bytte av oppløsning som fører til denne hoppingen. Følg JuBaLoN sitt råd og la oss håpe det løser problemet.

Det andre problemet ditt tviler jeg på at er skjermen. Hvis den ikke liker oppløsningen i pillet vil den sansynligvis være svart fra begynnelsen av. Nå gidder jeg ikke å slå opp for å se om skjermen har DVI, men bruker du denne kabelen? Har du ikke noe problem med samme innstillinger med en CRT?

Lenke til kommentar

Hvis du bruker vanlig kabel (samme som crt) så høres det mer ut som skjermen ja. Har aldri vært borte i at en skjerm bare slukner, og at den kommer til live igjen i windows. Nå kjenner jeg ikke den skjermen, så jeg vet ikke om den har noe strømsparing eller noe som plutselig slår inn da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...