lo0ser Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 -flere med mms problemer-elendig batteri -flere med slark i bakdeksel -problemer med taster -låser seg plutselig under kamerafunksjon -tar ca to sekunder før personen du ringer eller svarer hører deg -rebooter ofte men den største bugen er uten tvil prisen........ Må bare si at denne telefonen var en enorm skuffelse Batteriet viste jeg om før jeg kjøpte den. Så kjøpte også billader.. Ikke værre en det mms funker som det skal. Tastene, ja en gang skjedde det, men forstod at jeg trykke for hardt og for skrått. Låser seg i kamera funksjonen? Ikke i løpet av mine snart 100 bilder?! Rebooter ofte? Ikke skjedd i løpet av de 6 dagene jeg har hatt den? ....... Rare greier at mange andre har fått "mandagstelefon" men ikke jeg Men fint er jo det da .rolf. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 -flere med mms problemer-elendig batteri -flere med slark i bakdeksel -problemer med taster -låser seg plutselig under kamerafunksjon -tar ca to sekunder før personen du ringer eller svarer hører deg -rebooter ofte men den største bugen er uten tvil prisen........ Må bare si at denne telefonen var en enorm skuffelse Noe av dette fixes med en FW upgrade når det kommer en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå