Gå til innhold

Hvor mange meldinger kan du ha på K700?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:roll: Har jeg gått glipp av noe? :mad:

På min K700 så kommer det stadig opp at innboxen er full og at jeg må slette.

Da snakker jeg om at det ligger ca 75 meldinger, og da har jeg slettet både inn og utbox. Og den blir jævlig fort full igjen(altså det går raskt til jeg får beskjed om å måtte slette)...

Så enten snakker noen her bullshit, ellers så er det noe kødd med mobilen min :hmm:

.rolf.

Lenke til kommentar

Jeg får også opp en advarsel (og en hvit konvolutt oppe i venstre hjørne) om at jeg må slette meldinger for å få plass til fler, når jeg har omtrent 80 sms i K700i. Det spiller ingen rolle hvor mange som er i innboks eller sendte, så lenge tallet er rundt 80 totalt, så er det fullt! Jeg har inntrykk av at mms ikke teller med, så mulig den som har 160 meldinger i innboks har kanskje veldig mange mms. Det som også er idiotisk er at velger en å lagre en melding til lagret mappen, så lagrer min K700i kun til SIM-kortet. Og der har jeg bare plass til 20 stk. Når SIM-kortet er fullt, går det ikke an å lagre flere sms i lagret mappen. Med så mye minne som K700i har burde en jo kunne lagre uendelig mange sms. Men kanskje K700i har eget dedikert minne for sms? Den som tror de har 42MB til sms tar ihvertfall feil.

Kurt

Lenke til kommentar

-flere med mms problemer

-elendig batteri

-flere med slark i bakdeksel

-problemer med taster

-låser seg plutselig under kamerafunksjon

-tar ca to sekunder før personen du ringer eller svarer hører deg

-rebooter ofte

men den største bugen er uten tvil prisen........

Må bare si at denne telefonen var en enorm skuffelse

Lenke til kommentar

Det er vel ikke noen innstillinger for å få ha flere meldinger? Hvor mange er det mulig å ha på 6230 da?

Husker da jeg hadde nokia 3410 :roll:

Den hadde ikke plass til flere meldinger enn det som gikk på sim-kortet. Og i mitt tilfelle:12 :nei:

Så ikke klag..

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noen innstillinger for max antall sms nei, ei heller hvordan lagre sms til lagret mappen uten at SIM-kortet blir benyttet. Manualen sier ingenting om dette. Hadde det vært mulig å regulere dette antar jeg det ville ha vært forklart der. Det må nok være en grunn til at en ikke kan bruke alt tilgjengelig minne til lagring av sms, men hvorfor må noen andre svare på.

Kurt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...