Bytex Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) ..så leste jeg på forumet mens den lasta ned. Jeg har prøvd flere MMORPG'r, sist Eve Online, var innom en ganske lang periode i Anarchy Online også fordi bestekompisen min er totalt hekta på det og fikk meg med. Jeg har aldri greid å bli hekta på noen av de spillene, spilte i et par måneder og syntes egentlig spillene var mere "jobb" enn moro. Man logga på for å jobbe mere enn for å ha det artig. Det eneste kompisen min (som nå er høyeste level i AO) logger på for å gjøre, er å hjelpe guildet sitt med å samle XP eller å drepe samme bossen 100 ganger for å få spesielle items den dropper til alle sammen. Han syter og klager over hvor kjeeeedelig det er å henge i samme området i 6 timer og drepe samme monstrene, men gjør det likevel. En av de første postene jeg leste var i artisan-forumet, der en kar sa det første man bør gjøre er å "grinde" 10 krystaller og noe anna dill. Som betyr å sitte og campe ved en lowlevel-boss i timevis, mens 10 andre også vil ha samme krystallene som denne karen dropper? Hørtes ikkeno artig ut. Jeg avbrøt nedlastinga når jeg leste det der..greier dere å overbevise meg til å laste det ned igjen (1.9GB tar jo sin tid med 1Mbit)? Hva skal jeg være, hvor skal jeg logge inn osv...liker å vite sånt før jeg begynner et MMORPG. Men her ble jeg demotivert veldig fort bare i forumet. Endret 9. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hva du skal være får du bestemme selv... det er mye å velge mellom... hvis du vil ha det morro, være ute og jakte og slik, så gjør du det, man trenger ikke sitte å grinde i uker for å bli noe, master droid engineer tok meg ca en uke men spilling. og man blir ikke artistain av å "grinde crystals", man må bygge ting får å bli artistian hvis man grinder crystals får man bare penger, noe du trenger en del av når du skal bli artistian... vær aktiv, ikke sitt på en plass å gjør en ting i timesvis, man trenger ikke gjøre det... starter spillet, skriver inn navn og passord, så blir du logget på... det er ett kjempebra spill, last det ned... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Med 1mbit tar det 4timer +litt... sett det på en natt, prøv det. Det er jo akkurat det 14dagers trailen er til. Går lett å finne ut om du liker det... Er helt avhengig jeg nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg lasta ned halvparten, begynte å browse i SWG-forumet, og orka ikke å starte på noe så svært...blæ. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 det er stort ja, men du trenger ikke sette deg inn i alt som er på spillet... ta litt etter litt, så går det nok bra Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Jeg vet ikke om jeg vil anbefale å laste det ned, av sosiale grunner... Men at spillet er sinnsykt morsomt det er det ingen tvil om, dessuten er det ingen som tvinger deg til å bli artisan.... Jeg er inne i min 7. dag av trialen, og har sikkert spilt 15-16 timer hver dag den siste uka... så nå er jeg Master Marksman, Scout 4-0-4-0, Medic 4-2-2-4, Brawler 3-0-4-0, Novice Bounty Hunter, Novice Creature Handler, og satser på å snart bli Novice Commando (mangler bare noen poeng i Unarmed) Endret 13. juli 2004 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå