jocke Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Heisann, Spilte CS (1.5) natt til i dag rundt kl 02:00. Spilte på en svensk server, naken.net (217.208.106.191:27015). Da var det en dud som sa at jeg var jallakim fra hw.no. Snorre-et-eller-annet het han, og så var det en annen dud der også, som jeg ikke helt husker navnet på. Bare lurer på om de to "skyldige" kan melde seg. "interessant" å vite hvem dere var Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showuser=31901 Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Tviler på at det er den snorre det var snakk om. Den største cs-klanen blir tross alt sponset av Intel, så cs kan nok ikke han spille. Kan hende det er snorre123 da? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tviler på at det er den snorre det var snakk om.Den største cs-klanen blir tross alt sponset av Intel, så cs kan nok ikke han spille. Hæ? La oss prøve det resonnementet igjen: - Verdens største klubb i sport A blir sponset av selskap B. Ergo driver ikke du med sport A, fordi du bruker klesplagg C fra selskap D? Hvordan i alle dager funker resonnementet ditt? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Var nok B|Real du spilte mot, han pleier å spille med hw.no i nicket. BBC også Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Spillte ikke med noen av de som har blitt nevnt. Da har dem i så fall meget forskjellige nick på cs og på hw.no... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tviler på at det er den snorre det var snakk om.Den største cs-klanen blir tross alt sponset av Intel, så cs kan nok ikke han spille. Hæ? La oss prøve det resonnementet igjen: - Verdens største klubb i sport A blir sponset av selskap B. Ergo driver ikke du med sport A, fordi du bruker klesplagg C fra selskap D? Hvordan i alle dager funker resonnementet ditt? Jeg veit ikke helt hvor aktiv du er i selve hardware forumet. Men hvis du hadde lest litt mer i diskuter artikler kategorien så tror jeg du hadde skjønt hvorfor. Kanskje litt selvinternt eller noe Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tviler på at det er den snorre det var snakk om.Den største cs-klanen blir tross alt sponset av Intel, så cs kan nok ikke han spille. Hæ? La oss prøve det resonnementet igjen: - Verdens største klubb i sport A blir sponset av selskap B. Ergo driver ikke du med sport A, fordi du bruker klesplagg C fra selskap D? Hvordan i alle dager funker resonnementet ditt? :!: Det skal da ikke være mulig i iverksette et slikt resonnement, IKKE MULIG. LOS, tenk før du skriver! (...ikke mulig...) Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kanskje litt selvinternt eller noe Meget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Var nok B|Real du spilte mot, han pleier å spille med hw.no i nicket.BBC også As if Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Var nok B|Real du spilte mot, han pleier å spille med hw.no i nicket.BBC også As if Jeg spilte SWG sammen med en som het B-Real. Jeg spurte og han sa bare "huh?". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 HVIS jeg i det hele tatt finner veien til et CS game eller andre spill så blir det enten B|Real eller Fittebesj som jeg har som nick, men sjangsen for at jeg spiller cs-online er så minimal atte.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Tviler på at det er den snorre det var snakk om.Den største cs-klanen blir tross alt sponset av Intel, så cs kan nok ikke han spille. Hæ? La oss prøve det resonnementet igjen: - Verdens største klubb i sport A blir sponset av selskap B. Ergo driver ikke du med sport A, fordi du bruker klesplagg C fra selskap D? Hvordan i alle dager funker resonnementet ditt? :!: Det skal da ikke være mulig i iverksette et slikt resonnement, IKKE MULIG. LOS, tenk før du skriver! (...ikke mulig...) Jeg tenker før jeg skriver. Du/dere bare veit ikke hvor anti Intel denne karen er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg vet hva LoS snakker om Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Sorry, men neste gang du er sarkastisk så vis at du er sarkastisk. Ellers blir du misforstått Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 *lurer på hvordan det er mulig at en tråd kan utvikle seg på denne måten bare fordi en dud spør om kem han spillte cs med* :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Husk at forumet heter Off Topic... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Greit, men moderatorene henger over nakken på oss - så off-topic er eneste stedet eg kunne spør. Men seriøst - jeg har ikke vært SÅÅ aktiv på dette forumet, allikevel hadde begge cs-folka god greie på kem eg var. KEM VAR DET? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Husk at forumet heter Off Topic... Og derfor kan man poste alt mulig drit, mener du? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Og derfor kan man poste alt mulig drit, mener du? Kaller du denne tråden for "dritt"? Og nok en gang; Kem var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå