el_ninox Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 No har eg fått eit problem med lydkortet mitt, det er eit intel® kort som er integrert i hovedkortet. Eg får berre lyd på eine sida av høgtalaren, det samme gjeld når eg brukar høyretelefonar, det blir berre lyd på eine sida. Det er ikkje kommen nokon nye drivarar til lydkortet. Så eg har bestemt meg for å kjøpe meg eit nytt lydkort, eg lurar på om det kan skape problem visst eg har installert to lydkort i maskina. Må eg "disable" det integrerte lydkortet på ein måte? Lenke til kommentar
salif Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det får du gjort i BIOS, du får også deaktivert det i enhetsbehandlig om du bruker Windows (: Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) På noen hovedkort må du flytte på en "Jumper" for å aktivere/deaktivere det innebygde lydkortet, sjekk manualen eller finn ut hvilken modell det er du har å se på produsentens hjemmeside Endret 9. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå