Gå til innhold

Jeg får bluescreen, hyl!

Anbefalte innlegg

Blåskjerm

Bildet er litt uklart, men det er lesbart.

Jeg har lagt inn drivere på ny.

Prøvd drivercleaner og lagt inn driver på ny.

Lagt inn ny chipsett drivere.

Directx 9.0b.

Lagt inn gamle drivere, 45.23 tror jeg (har geforce 4)

HW:

AthlonXP 2400+

MSI TI 4800

Abit KD7-Raid

1280MB Twinmos PC3200

2x160Gig Samsung Raid0

2x80Gig Samsung

Noen som har vært borti dette før?

Edit: Var litt stort bilde, hvordan resizer jeg?

Endret av Epsilon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

For meg ser det ut at du har problemer med disken (filsystemet?). Først ville jeg prøvd å koble harddisken til en annen maskin og ta backup av alt du trenger. Deretter ta en rå installering. Dette vil si sletting av nåværende filsystem, lage et nytt og installere Windows. Lykke til!

Mvh

Frugy

Edit: er ikke denne litt feilpostet? :p

Endret av Frugy
Lenke til kommentar

Ja det var det jeg trodde også, men etter å ha reinnstallert nye driver og fikk samme feilen igjen så vet jeg ikke.

Tror bare denne feilen kommer i battlefield så vidt jeg vet. I Warcraft 3 kommer det opp denne:

warcraft3%20error.JPG

Kan det være feil med en av minnebrikkene?

Lenke til kommentar

Det kan oppstå utrolig mye tull med skjermkort-driverene. De kan faktisk gjøre et filsystem korrupt, da er nok rå installasjon eneste utveien. Er iallefall hva jeg mener som trengs. Har hatt samme problem før, da hjalp faktisk ikke en enkel reinstallasjon. Måtte slette partisjonen også :)

Lenke til kommentar
jeg får opp den der feilmeldinga når jeg jeg har hostet game i wc3 og noen joiner. Er rar, har bare vært sånn i det siste. Jeg har en bærebar med radeon 9600 skjermkort.

Jeg får opp den feilmeldinga når jeg hoster elle joiner elle spiller singleplayer så det har ikke noe å si for meg... :ermm:

Lenke til kommentar
jeg får opp den der feilmeldinga når jeg jeg har hostet game i wc3 og noen joiner. Er rar, har bare vært sånn i det siste. Jeg har en bærebar med radeon 9600 skjermkort.

Jeg får opp den feilmeldinga når jeg hoster elle joiner elle spiller singleplayer så det har ikke noe å si for meg... :ermm:

Det skjer når jeg joiner gamer til andre og. vet ikke hva det kan være...

Lenke til kommentar

Ok ny innstallasjon, bruker detonator 45.23, og spilte war3 en halvtime, pang blåskjerm igjen, jeg har en mistanke om at det er skjermkortet som blir for varmt, har nettopp støvsugt kortet for støv og satt det i igjen, hvordan sjekker jeg temperatur og hva er for mye for mitt kort?

Lenke til kommentar
Ja det var det jeg trodde også, men etter å ha reinnstallert nye driver og fikk samme feilen igjen så vet jeg ikke.

Tror bare denne feilen kommer i battlefield så vidt jeg vet. I Warcraft 3 kommer det opp denne:

warcraft3%20error.JPG

Kan det være feil med en av minnebrikkene?

Jeg fikk akkuratt den samme meldinga når jeg haddde spilt Far Cry en stund og jeg fant ut at det sannsynligvis var et problem med minnebrikkene (hadde akkuratt kjøpt ny 512 brikke og jeg fikk ikke samme feilen før). Dessuten hadde jeg overklokka og da jeg klokka litt ned igjen forsvant meldignen med en gang. Jeg la fremdeles merke til noen merkelige artefacts eller no sånn og jeg klokka ned FSB noen mhz til og da funka alt helt fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...