Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vurdere symfonika ADSL, noen som har erfaring ?


Anbefalte innlegg

Vurdere symfonika ADSL i steden for telenor. Men det er vanskelig å finne noen som har erfaring med dem. Har søkt på forumet med det er lite informasjon her. Dessuten har det vel skjedd en del forandringer i det siste.

 

Så har noen symfonika skrik ut :)

Endret av Gibos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert eg som var max uheldig men prøvde dette eg og. Etter ein telefon fra dei bestemte eg meg for å bytte til dei. Fekk så brev i posten der det stod 18 mnd bindingstid. Dette fekk eg ikkje opplyst i telefonen. Sende så oppseiingsbrev tilbake til dei og høyrde ikkje noko meir før eit halvt år seinare da dei plutselig fann ut at dei skulle opprette meg likevel. Er no endelig kvitt dei for godt etter eit halvt år med telefoner og brev. Tapte mykje penger på dette da eg hadde eit veldig fordelaktigt abb. fra PgOne der eg ringde gratis til andre PgOne kunder. Dette vart selvfølgelig oppsagt av Symfonika. Ikkje muligt å få noko kompensasjoner fra dei for det.

 

Sørgeligt men sant.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Symfonika ADSL (720/128), og hjemmetelefon i et år nå.

Oppkoblingen har vært 100% stabil, med god opp- og nedlastingshastighet. De gangene jeg har måtte ringe Symfonikas supporttelefon, har det vært enkelt å komme gjennom, og jeg har opplevd god service.

Jeg vet ikke om du er klar over det, men Symfonika benytter Bluecom som ISP - slik at du i praksis blir sittende med Bluecom abonnemenet (f.eks. @bluezone.no epost-adresse)

Lenke til kommentar

nei det viste jeg ikke, vet faktisk ikke noe som helst om dem. Fan de bare på Ti-Avisen der de var rangert nokså høyt. Lurer på om de kal levere 3000/640 over alt. Trodde grensen på telenor(som de sikkert må leie linje hos) var 2048/256

Lenke til kommentar
Lurer på om de kal levere 3000/640 over alt. Trodde grensen på telenor(som de sikkert må leie linje hos) var 2048/256

Når de videreselger BC så kan du kun få den hastigheten i de områdene hvor Bluecom leverer på eget utstyr, ellers så er det nok 2048/256 som gjelder.

Lenke til kommentar
....Jeg vet ikke om du er klar over det, men Symfonika benytter Bluecom som ISP - slik at du i praksis blir sittende med Bluecom abonnemenet (f.eks. @bluezone.no epost-adresse)

Men det gjorde dei ikkje før, sant? Det har komme i seinare tid, eller er det eg som tuller?

Lenke til kommentar
....Jeg vet ikke om du er klar over det, men Symfonika benytter Bluecom som ISP - slik at du i praksis blir sittende med Bluecom abonnemenet (f.eks. @bluezone.no epost-adresse)

Men det gjorde dei ikkje før, sant? Det har komme i seinare tid, eller er det eg som tuller?

Vel, som jeg skrev tidliegere, har jeg hatt Symfonika i et år nå, og det har ikke vært noen endringer i løpet av den tiden. Men om andre leverte tjenestene for dem tidligere, vet jeg imidlertid ikke....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...