Gå til innhold

gjennåpne neocron konto

Anbefalte innlegg

Hei... Tenkte jeg skulle spille litt Neocron igjen , men det er jo lettere sagt enn gjort. Etter at alt arbeidet med å få patchene til å funke så har jeg møtt på tidens minst gjennomtenkte betalingsystem. Når jeg går inn på detaljene så får jeg opp at kontoen min er kanselert.. Ikke så rart siden jeg selv han kanselert min subscription. Men hvor i alle dager skal jeg gå får å få gjennomåpne kontoen min slik at jeg kan spille igjen? Det finns ingen knapp som heter "reactivate" eller edit subscription details. Finns det noen ihugga neocron fans der ute som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste ikke at det fantes folk som spilte Neocron lengre. Spillet ble ødelagt ganske kjapt av playerkillergrupper som bare rasa rundt og angrep tilfeldige noobs og ødela spillet for flest mulig. Aldri var det mer enn 3-400 spillere online på en gang heller, og når 100 av disse var folk som bare skulle bråke gidda jeg ikke mer.

Et online-spill er avhengig av jevn strøm av NYE spillere, som da nødvendigvis må være noobs ei stund, og at disse skal bli systematisk trakassert av "1337"-spillere til de ikke gidder å spille mere er tragisk og døden for Neocron.

Lenke til kommentar

Det som ødela for Neocron var de grusomme patchene de kom med. Husker jeg var på en outpost og XPet (Stedet der alle på level 55 dro, husker ikke navnet), jeg hadde fått et nytt kult våpen og det var ikke noe problem å få masse XP. Så gikk serveren ned for patch og når jeg kom inn igjen hadde jeg et helt annet våpen, fordi de hadde satt nye requirements på det våpnet jeg hadde og bare gitt meg et "replacement" våpen. Dette var veldig irriterende siden dette var like etter "release" så man skulle tro store ting som dette allerede var fikset.

Det var selvfølgelig mye annet som ble forandret, noen som husker de plutselig gjorde stort sett ALL loot ubruklig, eller at det kostet flere millioner for å kjøpe den pillen som gjorde at man kunne redistributere skills, så plutselig kostet det ingenting å gjøre det, så alle som hadde brukt millioner følte seg veldig lurt (jeg inkludert.)

Ikke for å glemme han CEO fyren i Reakktor som klarte å si "FUCK YOU" til en fyr på forumet, ikke så spesielt bra å flame en fyr når du er CEO i et firma.

Nei uff, spillet var så bra i beta og det var VELDIG morsomt i noen uker, synd at det skulle dø en slik grusom død. Var jo masse folk som spilte, så forsvant de en etter en, er vel ikke så mange igjen nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Her var det mye eder å galle.

Neocron ble vel lansert noe for tidlig og som dere påpeker så kom det en mendge patcher som ødela mer enn de fikset. Men av en eller annen grunn har jeg alltid likt det og mener fortsatt at Neoron har potensialet. Det var mange ting som førte til at spillere forsvant...skulle bare ønske de kom tilbake nå.

Vel jeg fikk fiksa den saken med kontoen min og sitter i leiligheten å nyter en øl..skal ut og jakte litt med min Fusion canon og så om jeg kan skaffe meg litt mer penger.

Når det gjelder noobs så er jeg enig i at de ikke alltid hadde det like lett (meg inkludert) men jeg satt inn igjen det saken som gjorde at andre playere ikke kunne angripe meg. Da fikk jeg fred en stund og joina en guild litt senere og fjernet implantet.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...