Nemorzuz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) når jeg innstallerte omega driver til min 9800se så ble grafikken i 3d spill føkka. Endret 9. juli 2004 av enden Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 avinstaller driveren, og prøv catalysator 4.7 eller noe sånt Lenke til kommentar
Nemorzuz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 nei men med omega så blir 4 pipelines åpna cataclyst gjør ikke det. har en 9800se kort fra sapphire med 256bit Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Last ned Catalyst 4.7 og patcha atimtag.sys fra her: http://www.ocfaq.com/softmod/download.php Skriv over fila som er i installasjonsmappa til Catalyst og installer i vei, +4 pipelines og normal driver Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 nei men med omega så blir 4 pipelines åpnacataclyst gjør ikke det. har en 9800se kort fra sapphire med 256bit Hva mense med det? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har problemer med bruk av store bokstaver i emnefeltet. Venligst les retningslinjene og føy deg etter disse i framtiden. Emnefeltet er redigert Lenke til kommentar
Nemorzuz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Ja men jeg får artifacts med de fire 4 siste pipelines åpen. jeg prøvde atitool og vel det var bedre fps med alle pipelines åpna men jeg får artifacts hvis jeg kjører den testen og når jeg kjøre 3d spill. blir alle pipelines åpna hvis jeg flashe bios. installere en 9800 pro bios ? vil det hjelp. Endret 9. juli 2004 av Nemorzuz Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ja men jeg får artifacts med de fire 4 siste pipelines åpen. jeg prøvde atitool og vel det var bedre fps med alle pipelines åpna men jeg får artifacts hvis jeg kjører den testen og når jeg kjøre 3d spill. Kanskje det er en grunn til at de er stengt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå