olejohan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Eg har ein gammal Palm med namn Everex (minidata). Der er eit veldi fint display so eg tenkte eg skulle ha på maskina mi. Eg har dmontert Heile greia og teke berre sisplaye. Eg har ikkje øydlagt noke enda. Det er eit veldi digitalt display med bakgrunslys. Tilkoblingane er ein brei flat kabel, som er 12 pin. So er det ei raud og kvit ledning som ikkert er straumen. På lcd displaye står det "CASIO , 8597 , MD567TN00-EI" Eg er flink med loddebolten det er berre spørsmål om korleis. Kommer med bilder om nødvendig. Tusen takk på forhånd Ole-Johan Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Bilder. Ledninga Ledninga Skjermen http://www.home.no/hipolehip/LCD%20under%20(Medium).JPG Over. På lappen som vi ser som er reve litt av stende "CASIO , 8597 , MD567TN00-EI" Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Skulle likt å svar på det samma. Har selv en Cassiopeia E-105 som har et 65000 fargers display. har kanskje litt lyst til å ta det av og koble det på pcen selv Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ja. Eg harhatt dinna i lengre tid og den har ikkje vorte brukt so eg tok ein rask avgjørelse. Men eg har kabel til printerporten og alt som trengst, det er bare spørsmål om korleis. Men kan noken utifra ditta eg har skreve finne eit namn på displaye? Namne til displyet til thomas_c24 er "Cassiopeia E-105 som har et 65000 fargers display" men ka er mitt? Trur dokke det kan bruks? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ditt ser veldig ut som et svart/hvitt diplay. Aner ikke hva som skal gjøres for å få det til å funke Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Viss det er nokon som har god peiling på sant so hadde eg såtte stor pris på att dokke teke kontakt på mail eller mas eller PM eller skrive vidare på ditte forumet. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 har selv en cassipoeia e-015 som ikke virker, fikk tips om at det var et busta batteri som var årsaken til dette HÅPER dette, så vet noen sider som sleger dette billig, kelko var for dyrt Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er det mulig å lese noen nr. bak på der den flate kabelen går inn? Altså pin. nr. eller lignende hvor hver ledning går in`n? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Kameraet er ikkje betre. Men siden dinna "pcen" funker so har eg montert den og den funker fint. Skal ikkje dmontere den og take displayet for eg har funne eit anna. Kan slettes.... Ole-Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå