Arve28 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Er det slik at man må legge alle bildne inn i hovedbildet? Så da blir det flere tusen bilder her. Så lager man forskjellige kataloger som ferie osv å drar bildene over til disse slik at man kan trykke ved siden av å en kikkert kommer frem å viser disse bildene i denne katalogen. Må man da høyreklikke og gå på properties for å se hvor fila ligger. Eller er det bedre måter å gjøre dette på? Finnes det noen videolæringsprogram på dette? Lenke til kommentar
Randomized Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ja, det er slik tag-konseptet er bygget opp, altså som en sekvensiell "database"-fil der konfigurerbare pekere danner grunnlaget for søk og sortering. Med tanke på hvor i filstrukturen fila faktisk ligger, vet jeg ikke om noen annen måte å få det opp på, men jeg mener at fullversjonen (jeg antar nå at du bruker starter edition)automatisk kan vise properties for en markert fil i bunnen av vinduet (e.l). Forøvrig er fullversjonen vesentlig mer fleksibel, funksjonsrik og detaljert mht. eks fil-properties enn gratisversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå